Angeldust

Alla inlägg den 29 april 2014

Av jeanette andersson - 29 april 2014 18:56

 

For till havet som en gång var rofylld och min ...

Bort med de finaste för mysa i sol och i mys ..

Solens strålar jag alltid älskat som mest ...

Blev som en pina för kroppen ville inte de ...

Yrsel och allt vad levaxinet mig ger ...

Låg jag som en invalid och kunde inte röra mig ...

Jag nåddes av strålar som kroppen älska förut ..

Vad förgiftar ni oss med egentligen vad är detta för skit  ?

Kropparna orkar inte något till slut ...

Ligger som collie och önskningarna har tagit slut ..

Jag fattar att jag är fast i helvetes grepp ..

Men min kropp orkar inte denna usla tablett .....

Jag reste mig upp och skulle till bussen gå ...

Hjärtat det dunka och pulsen rusa upp ..

Trycket i bröstet var smärtsamt och hemskt ...

Kunde knappt andas och då kom paniken igen ...

En fartfylld Jeanette ligger snart dagligen till sängs ...

Finns ingen kraft och ingen hjälp trots jag bett om den ...

Sängen och väggarna till dass och till kök ..

Så lever jag efter denna helvetes arogans ...

Var fan finns rättigheterna ? är det inte snart dax att ni fattar det här ?

Att ni kan leva med er själv och se oss lida så här ?

Vi är så många som mår  exakt som jag skriver  här ...

Jag födde mina älskade  barn med kärlek så stark ...

Idag känner jag mig vek och vill finnas mer där ..

Farmor till världens goaste påg , men enda han får se är mitt lidande endå ..

Vill vara den där pigga glada Jeanette , den ni tog bort och gjorde henne helt inkapslad och totalt levande  dö ..
Ge oss vårt liv tbx , sluta låt oss lida så här !!!!!

Var fan står att ni får behandla oss i arogans? 

Skita i så många som lider så här ?

Nu får det ta mig fan få ett slut , mitt tålamod är fucking slut ...

Ge mig mitt liv tbx , det är ni skyldig alla som lever med det här...

 

 

 

 

 

For the sea that was once peaceful and my ...
Away with the finest to cuddle in the sun and in mys ..
The sun's rays , I always loved the most ...
Was that a pain for the body did not want the ...
Dizziness and whatever levaxinet me give ...
I lay as an invalid and could not move ...
I reached the rays that your body love before ..
What drugs you are with us really what is this shit?
Their bodies can not take anything in the end ...
Situated as Collies and desires have run out ..
I get that I'm stuck in hell grip ..
But my body can not take this wretched tablet .....
I rose up, and were on the bus go ...
The heart is pounding and pulse speed up ..
The pressure in his chest was painful and horrible ...
Could barely breathe , and then came the panic again ...
A fast-paced Jeanette is soon daily to bed ...
If there is no power and no help even though I asked for it ...
The bed and the walls of the toilets and the kitchen ..
How do I live after this hell arogans ...
Where the hell 's rights? it is not soon dax that you make this?
That you can live with yourself and see us suffer like this ?
We are so many who feel exactly as I write this ...
I gave birth to my beloved child with love so strong ...
Today, I feel weak and want to be more there ..
Grandmother to the world's sweetest dressy , but the only thing he 'll see is my suffering endå ..
Want to be that nimble happy Jeanette , the one you took it away and made her totally enclosed and totally alive die ..
Give us our life tbx , stop let us suffer like this ! !
Where the hell is that you may treat us in arogans ?
Shit for so many who suffer like this?
Now, it may damn well come to an end , my patience is fucking out ...
Give me my life tbx , it is you owe all people living with this ...


 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards