Angeldust

Alla inlägg den 22 april 2014

Av jeanette andersson - 22 april 2014 16:44

 

Vad gör du här ? ut jobba och ligg inte bara där ...

Möten utan oss bestämmelserna strös över oss ...

Vem bryr sig om hur du mår? , du har ingen som förstår dig endå....

Du ligger ner medan dom skrattar och skickar dig iväg ..

Allt är en ond rundgång , det gäller du finner en privat som kan förstå ...

Du är ensam i denna värld med denna sjukdom är du inget värd ..

Jobben tas ifrån , förhållande blir lidande och du går därifrån ...

Utredningar med de värsta , som tycker du kan jobba där med basta ...

Ingen förståelse alls , för i deras ögon är ingen sjuk från dom själv ligger där...

Hur kan det få gå till så här ? var är rättigheterna det kan inte få gå till så här...



När vaknar nån? finns ingen  där ute för oss? 

Mörkret faller på , och vi  vill inte sitta där och bara se på...

Vi vill njuta med våra familj , inte ligga hemma som en inlgad jävla sill ...

Ge oss rättigheter och rätt vård ..

Vi skattar och är berättigade till detta i vår sjuka värld och vård ...

Vem är ni och spotta på oss ,  medan vi inte längre klarar och resa oss upp ...

Mina besök har vatt mest akut , ni kollar i journalen och låter mig väntas ut ..

Jag har redan förstått , att i mina journaler behöver jag ingen vård ...

Psykiskt sjuk och fysiskt sjuk detta har ni skrivit i mina beslut ...

Pågrund av det blundas det för mina akuta besök !!!!! 

Jag behandlas värre än jag trodde gick  i denna världen ...

Nu får det få ett slut , mitt liv är viktigt och ska redas ut ...

Vi är hur många som helst , som blivit så sjukt förnedrade och dömts ut ....

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards