Angeldust

Alla inlägg den 23 april 2014

Av jeanette andersson - 23 april 2014 17:30

 

Min vilopuls på 122 , gubben vi åker in akut när jag kommer upp....

Känner redan nu att jag blir hellre hemma än åker in akut ..

Läkarna har jag gett upp , de är min absolut sista hopp ...

Detta är skandal var fan är vår värld på väg ?

Jag känner panik i en kropp ,som gett fullkomligt upp ..

Jag tänker inte be  om er hjälp , för hos er blir jag endå bara skickad hem ...

Hur dåligt jag än mår , trots svimningar som blivit min värsta odåg ...

Yrslen har tagit bort mina  älskade barns glada mor ...'

Farmors påg saknar min lekfulla stil som jag hade förut ..

Min älskade står trogen vid mig fast , ,,

men känner tung börda  i kroppen hans ...

Jag måste kämpa mig upp , men kroppen stretar rejält emot ..

Stress depån är för hög , jag hatar levaxinets biverknings mög ...

Läkarna och endokrin hur fan kan ni behandla oss som vi var svin ...

Jag vill inte längre vara rädd för min egen kropp ...

Jag vill känna livsglädje och styrkan på topp ...

'Vad har ni gjort med mig ? ni har stulit mina delar o slängt iväg mig ..

Hyckleri är vad detta är , ni borde skämmas och lära er av de ..

Men era misstag blir fler och fler , ni skiter fullkomligt i våra  besvär ...

 

 

 

 

 

Av jeanette andersson - 23 april 2014 10:15

 

Medecinerara du efter läkare, 

Blir du aldrig frisk igen ....

Nu medecinerar de flesta själv efter alla rop på ett hjälp..

Vilket är bäst ? lida eller finna glädjen igen?

Att bli din egen läkare är den enda hjälpen från detta helvete....

Ingen lyssnar på hur du mår , ingen bryr sig eller vill förstå...

De tar sina prover om du har tur , men tyvärr är det de enda dom lyssnar på...

Är proverna dina bra , kan du gå hem utan att du mår bra ...

Ringer du igen , ja då är det psykiskt och du får tid för bota den ...

Tänk att alla lider i det här , och  endå ingen framgång detta är bisart ..

Det märks hur lite vi betyder i denna vård , oss vill dom inte ge en chans ens en endaste gång ....

De få som velat oss hjälpa , och verkligen kämpat ..

Har lämnat denna värld , vårt hopp försvann till en annan lugnare värld ...

Vi behöver nån med makt , som kan hjälpa oss innan alla  faller pladask ...

Att behöva må så här, ska inte en enda människa få vara värd ...

Lite mer demostration , men vad är väl våra ord ?

Ni blundar för verkligheten , och ger oss bara mer och mer me`n ....


Medecinerara for physicians,
You'll never be well again ....
Now medecinerar most self after all cry for a help ..
Which is better? suffer or rejoice again?
Becoming your own doctor is the only help from this hell ....
Nobody listens to how you feel , no one cares or wants to understand ...
They take their samples if you are lucky , but unfortunately it's the only thing they listen to ...
Are samples of your good, you can go home without you feel good ...
If you call again , well then it mentally and you get time to cure it ...
Keep in mind that everyone is suffering in this , and endå no success this is bisart ..
It shows how little we mean in this care , we wish they did not give a chance even even once ....
The few who wanted to help us , and really struggled ..
Having left this world, our hopes vanished into another staid world ...
We need someone with power, who can help us before they all fall head over heels ...
Having to feel like this, should not be a single person get to be host ...
Little more demostration , but what is well our words ?
You close your eyes to reality, and just gives us more and more me `n ....

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards