Angeldust

Alla inlägg den 10 april 2014

Av jeanette andersson - 10 april 2014 12:56

 

Lyckan och tryggheten tas för lätt bort ..

Vad är det med denna grymma värld som finns runt oss ?

Kan inte krig och bråk få ett slut ...

Och alla myndigheterna vakna upp och sluta få regeringens stöd  ...

Var är världen på väg? ...

Allt känns mörkare o mörkare o man blir så nervös ...

Jobben tynar bort varningarna klingar hårt ...

Kaos inom vården är ett faktum och med regeringens stöd ett rent helvete förståss Vem vill växa upp så här ? nu har man inte en chans utan sitter i det här ...

Allt växer runt omkring , krig börjar bli den ynkla lösningen ...

När vaknar ni upp? , ska allt först sprängas bort?

Allt sparande har satt oss , i en värre possition än nångång ...

Nu är det oro rejält , o då vaknar ni upp och gör nåt åt åtminstonde det ....

Dra in vården där oxå , så fler kan vara friska och inte sjukskrivna förståss ...

Detta hade löst ekonomin till stor del , men det är klart då hade väl läkarna blitt färre ....

 

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards