Angeldust

Alla inlägg den 13 april 2014

Av jeanette andersson - 13 april 2014 09:39

 

Att se alla kämpa för olika saker i deras liv , att se det mörka innan ljuset kommit in ....

Se världen så förnedrande när folk inget hem har...

Se hur dom ensamma bara lämnats kvar ....

Ingen trygghet ingen hjälp ...

Detta smärtar min kropp ...

Var finns deras hopp ?

Jag önska alla skänkte en tanke till dom....

Både hjälpa våra egna o de lidande i fjärran  land.....

Alla är värda ett värdigt liv....

Tak o mat borde vara ett livsviktigt demokrati ....

Varför finns denna hemska orättvisa ?

Droger är ju inte konstigt dom egentligen tar ...

Detta är stunden dom flyger högt från smärtans land  ..

Verkligheten försvinner o dom lever igen för vad finns här ?...

Detta kan låta hemskt men så sant ..

Jag fattar inte var vår rättvisa finns här ? 

Vården föder beroende ...

Medecinerna är starten på missbruket ....

Ni startar detta helvete ....

Missbrukets land , o det finns ingen jäkla moral alls....  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards