Angeldust

Alla inlägg under februari 2017

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30

 
Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 

Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .

jag kommer här skriva en massa o inte minst om mig själv hur mitt liv varit .. men börjar dagen med en dikt som jaga skriver direkt här o nu <3 

Att famna efter lyckan var ganska lätt men att leva med den var inte rätt 
Den lycka som skulle gömma sig där var inte den som jag hade trott jag svär 
Jag har ju genomgått detta förut kan detta aldrig få ett slut ? 
varför tillät jag det åter igen ..
Jag var ju lycklig innan detta hänt 
att möta den som alla tror var ett helgon är ett hån min vän 
det som göms inuti var värre än jag trodde o kunde se 
jag som ser genom alla andra så lätt 
men kärleken kan gömma fara det är inte bara ett skrön ..

Jag sliter mig loss men det finns saker vi måste reda ut 
Men detta håller inte greppen om mig mer ,jag är åter fri 
 att förnedras och beskyllas för att skona sig själv 
vilken svaghet vilken vekhet 
Reser mig upp går stolt där ifrån 
Har tagit skit men nu har det gått för långt ..
Jag är fri o kan göra vad jag vill 

Breder ut mina vingar och blir stark igen ..
tilåter mig aldrig ha det så igen ..
det skenet bedrar finns där gömt hos en del .
Mörkret faller över den dom tror är så snäll 
Se upp för det som inte klingar så rätt 
att inte kunna diskutera eller föra den 
Är ett tecken på en vekhet 
Falskhet o lögner har jag fått rakt upp 
Han gjorde ingen min men ljög endå 

alla tomma ord ,ord han inte visste vad det var 
Ord som sårade djupare än ett svärd 
att alltid ha rätt vändes att jag inte hade det ..
Jag levde i en missär jag känner mig fri igen jag svär 
Gud ledde mig ur mina guider hade  fått nog 
En kvinna som ska leva sitt liv inte stoppas av livets falska bestyr 
Av en sk man som inte fanns bara ett skal av falskhet fanns det där 


<3 <3 <3 





Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards