Angeldust

Alla inlägg den 2 april 2014

Av jeanette andersson - 2 april 2014 15:10

 

Nu får det vara nog , vad är min röst värd i denna sjuka värld ..

Anmäla hemskheter inom vården , får tbx värsta lögner ...

Hur kan ni ens sitta diktatera skit om en, har ni verkligen tiden till de ? 

Lögner o förtal !! hade detta varit jag hade jag fått en hård dom i denna sjuka värld ...

Deras ord mot mitt , hur  väger ni detta tro?? 

Patient nämnden ska vara till för oss , men vad hjälper detta oss ? 

När vården håller  ihop , har pengarna medan vi faller ihop ...

Vad är vi på väg ? sjukvården är kaos ...

Och det är inte konstigt när de får leka med våran kropp ...

Inga tillsägelser finns där , du står  ensam i en sjukt grym värld ...

Min yrsel sedan ett halv år tbx , har ni viftat bort o sänt mig iväg ...

Endå är det ni som orsakat skadan med ert skäreri ...

Näringsbrist och operationer som ej hör ihop ...

Ni satte mig på detta o nu ska jag stå ut med skiten och inte vilja mer ...


Sjukvården måste ha tillsägelse , amnälningar o nya uppmaningar ...

Sluta leka och ge oss ett värdigt liv .....

Detta är så fruktansvärt dålig stil...

Inte konstigt krig o skit finns ...

Det föder ni med er sjukt  dåliga demokrati ...

Jag ger inte upp , anmälningarna ska visas upp ..

Både i media o högre makt , för nu är jag så trött på era dåliga bemötande här ...

Kommer kämpa tills sista svettpärlan jag svär ....

Vakna upp  o sluta ljug så fort det anmäls , för detta är så bisart ..

 

 

 

Av jeanette andersson - 2 april 2014 14:19

 

Lyft mig upp ge ny kraft åt min trötta kropp ...

Känslan vid din sida är lugnets rythm ....

Ljudet från ditt hjärta o ett underbart renande dopp ...

Du ger mig kraften att försöka se mitt nya hopp ...

Men min kropp trycker det ner så snälla spola det bort ...

Rena mitt inre , lyft skuggan bort ...

Låt ditt renande o solen återförena min kropp ...

Tiden är ett måste , kroppen skriker den är så trött ...

Låt dina droppar skölja bort det gamla ...

Ge platsen åt din kraft med min till det nya ...
Kraft platsen är du , styrkan vill jag åter bli ...  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards