Angeldust

Alla inlägg den 19 april 2014

Av jeanette andersson - 19 april 2014 18:21

 

Jag är din mardröm din arogans ....

Jag är den som följer dig ner från mun till hals ....

Jag är olyckan i din kropp ...

Jag är Levaxin din nya drog ...

Välkomna mig nu jag är den som gör dig sjuk.....

Jag föder smärtan i din kropp ,jag är ditt sista hopp ...

Läkaren stöttar mig fullt ut , det ser ganska mörkt ut ...

Jag älskar oredan i din kropp ...

Jag gillar de morgnar jag ska in och på tom  mage är du min ....

Jag följer vattnet så lätt , bryt inte  ner mig med ost o fett ..

Ni försöker mig byta ut men ärligt jag kommer endå tbx till er till slut ...

Jag är utan licens och skrivs ut av läkaren ganska lätt ....

För hjärtat är jag inte bra , slutar med flimmer och  obehag ....

Jag tär på din kropp ,ledvärk och stelhet är mitt mått .....

När du blir beroende av mig höjs styrkan hos dig ....

Läkemedels industrin jobbar ihop med läkaren o mig ..

Vi är ett team och ni kommer ligga bredvid .....

Sluta byta och sluta med diet, detta är bara så kasst så ni vet ...

Jag är Levaxin och du är bara min ...

Ta mig i din kropp , låt mig sakta smälta medan du tynar bort ...

Dra upp mig till läkaren på ett negativt sätt , så skrattar han och skriver ut annat recept ...

Lugnande blir det jag får samsas med , för dom tror inte alls  på dig ...

T4 är mitt namn och i blodprov visas det inget alls ...

Jag slår ut binjure och  dess funktion ,detta är enligt mig ganska så stort ...

Jag älskar förstöra mitt mål , och läkarna dom vägrar att  behandla dom endån ..

Hem igen och sluta inte med levaxinet nånsin  ....

Dessa ord klingar gott , och nästa dag tas jag åter in i din kropp ....

Du är fast i mig och jag kommer aldrig lämna dig .....

Troget svin jag är så lär dig lyssna mer på mig ....

Jag är levaxin din börda för resten av ditt liv ....

 

 

I am your nightmare your arogans ....
I'm the one that follows you down from mouth to neck ....
I am accident in your body ...
I'm Levaxin your new drug ...
Welcome me now I'm the one who makes you sick .....
I breed the pain in your body , I am your last hope ...
The doctor supports me fully , it looks pretty bleak ...
I love the mess in your body ...
I like the mornings I'm going in and on an empty stomach, you're my ....
I follow the water so easily , do not break me down with cheese o fat ..
You try to replace me but honestly I will endå tbx to you in the end ...
I am without a license and printed by the doctor quite easy ....
For the heart , I am not good, ending with flickering and discomfort ....
I'm putting a strain on your body, joint pain and stiffness are my measurements .....
Once you get addicted to me raised the strength of you ....
The pharmaceutical industry is working together with the doctor o me ..
We are a team and you will be next .....
Stop switch and stop with diet , this is just so shitty so you know ...
I'm Levaxin and you are only mine ...
Take me in your body, let me melt slowly while languishing ...
Pull me to the doctor in a negative way , so he laughs and writes out another recipe ...
Soothing is what I play along with , because they do not believe at all in you ...
T4 is my name and in blood samples appears nothing at all ...
I bet the adrenal gland and its function , this is in my opinion quite so big ...
I love destroying my goal, and the doctors they refuse to treat them endån ..
Home again and do not stop with levaxinet ever ....
These words sounds nice , and the next day taken me back into your body ....
You're stuck with me and I will never leave you .....
Faithfully swine I'm so learn to listen more to me ....
I'm Levaxin your burden for the rest of your life ....

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards