Angeldust

Direktlänk till inlägg 13 november 2015

Grattis pappa <3

Av jeanette andersson - 13 november 2015 10:48

 

Ännu ett år har gått , 6 år av sorg och saknad ..din födelsedag idag älskade pappa så här kommer en liten dikt jag skriver nu på plats ..


Pappa min livsvän min allt , ditt skratt ekar ännu hos mig här ....
Saknar dina bulllar och dina steg , ditt sätt att väcka en bakis var väl känt =)
Du fattas i vårat liv , finns inte en dag utan du är med i minnenas arkiv ..
När mamma lämnade oss 2008 tog du så hårt , vi kände inte igen din gnista den bara tynade bort ..
2009 sa din kropp stopp , jag fanns vid mammas sida tills hon lämnade oss ..
Men dig pappa du lämnade oss innan vi hann dit ..
Att inte få säga hej då och att jag älskade dig smärtar inne i ...
Jag tänker varje dag på dina hästar du trodde skulle vinna och tipsen du till alla gav ..
När du in på Borgströms tobaks butik haltade in ..
Alla dina vänner trodde du fått en propp som du sa tills du satt dig ner ..
Du tog upp en propp ur dina strumpor och log , dessa sjuka skämt hade du ofta så ingen dig kunde tro ..

Pappa min älskade fina far , idag är det åter en dag vi firar dig trots du inte hos oss är kvar ..
Önskade få kramar dig en sista gång , säga de orden jag ville den gången du från oss for ..
Se min starka far , min pappa som en duktig boxare hade vatt ,..
En stark förebild och en pappa jag önskade alla hade haft ..
När jag såg dig en sista gång såg du så liten , mager och blek ut och mitt hjärta slets loss ..
Denna smärta har aldrig lämnat min kropp , våra minne som tur är fyller nu upp min så sorgsna kropp ..

Du fick inte se mitt älskade barn barn Liam som du hade älskat så ..du  vet ju om att detta är min älskade Dannes lille son .
Min svärdotter träffade ni inte alls verken mamma eller du fick chansen att möta denna underbara tös som är så kär ..
Jag vet att du hos oss var , vaknade i natt och kände din närhet och jag blev så glad ..
Må dom fira dig underbart denna dag , du är värd allt fint min älskade pappa och vi saknar dig så här ..Vi saknar er alla hos oss hälsa min älskade mamma , ängla dotter och alla jag känner hos er där ..
Grattis älskade pappa på din dag vill du ska veta hur högt älskade ni är <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards