Angeldust

Alla inlägg den 1 april 2014

Av jeanette andersson - 1 april 2014 17:04

 

Många gånger i mitt liv , har jag blitt trampad på o lite till ....

Nu tar jag aldrig emot  skit från nån....

Älska mig som jag är , för jag vill inte bli älskad för nåt jag inte är ...

Jag är den jag vill va , förutom sjukdomens men antar jag ....

Män i mitt liv har funnits både med svek och mer därtill ...

Men idag vet jag mer än jag visste då med mer instinkt  ...

Inget dåligt förhållande ska man ha, när livet är så kort anser jag ....

Jag är glad för alla mina lärdomar , utan dom hade jag inte varit den jag är idag ...

Ibland önska man dom var ytligare , för de djupa  ärren är svårare göra sig av med

Men idag är en ny dag , ta vara på den o gör den extra bra ...

Lev , njut , älska och gör din dag trygg o vacker ....

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards