Angeldust

Alla inlägg den 6 april 2014

Av jeanette andersson - 6 april 2014 18:20

 

Vem har gett er rätt att leka med min kropp?

Mitt hjärta o mina organ vill jag ha rätt till så de får må bra ..

 

Ni kan inte  säga hur jag mår ...

Det är jag som lever i denna  kropp ...

Jag vet när nåt är fel ...

De signaler sänder kroppen mig ...

Jag åker inte in akut för det är kul ...

Men ni måste tro det är min nya hobby ...

Jag vill bli respekterad utav er ...

Få svar på vad som är fel ...

Stöd o råd räcker inte mer till ..

Yrslen har på allvar slått in ...

Medecinen levaxin ...

Är en bov o jag är inte den enda som lider av den ...

Tvingad att stoppa in ...

En helvetes medecin ...

Hur tänker ni där ?

Ska min kropp trilla ihop innan ni fattar ...

Ska fler få hjärtproblem medan ni skickar oss hem ...

Ett ekg o allt är bra ? tror  ni vi är så dumma undrar jag ? 

Var tar alla anmälningar vägen ?

Läser  ni dom eller kanske torkar ni er med dem ...

Jag är trött på ni leker med min kropp ...

Det är mitt hjärta som ska banka i fler år ...

Jag har oxå barn o familj och de vill även de jag ska finnas länge till...

Men med ert lekande o nonchande ...

Kommer det bli kort , o det tycker ni jag ska acceptera förståss?

Vakna upp , varför valde ni detta yrket frågar vi oss ?

Ni ska finnas för oss , inte kasta iväg oss .....

Skärpning vården för fan ..

Sparka folk o era patienter är nog er nya fras ...

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards