Angeldust

Alla inlägg den 4 april 2014

Av jeanette andersson - 4 april 2014 15:42

 

Sluta leka med min kropp ...

Medecinen är boven o livslång ...

Hade tålt den om ni ej skar ut ...

Varenda del utan att veta ett dyft ...

En livslång medecin gör mig sjukt yr ..

För min gastric puttar bort normala upptaget o det visste ju ni ? 

Nu tvingas jag trilla o hålla i ...

För att  kunna  vara uppe behöver jag en vägg eller min familj ...

Kan inte  längre vara uppe som förr ...

Jag trillar ihop och har ingen ork ..

VARFÖR nämna detta i efterhand? 

Att vår kropp inte kan fungera som förr ...

Jag lider o åker ut o in ...

Istället för få rätt diagnos , skickar ni hellre hem mig förståss ...

Min läkare sen 2003 hade funderingarna men la ner de ...

Lät mig fortsätta så här , svimma o leva som ett collie det kunde han ...

Ett besök hos ett flertal läkare , och han fick bekräftelsen ...

Magen kan ej ta upp , denna medecinen i min kropp ...

Här sitter jag nu i väntan på remiss ....

Få se om jag kan opereras tbx för erat usla fel ...

Jag ger inget  längre för er, det får  minskäl vara  bra att leka mer med mig ...

Nu har jag fått nog , min kropp är så svag och jag har fått mer än nog ...  

Av jeanette andersson - 4 april 2014 15:36

 

Friheten sök efter  den ...

Den är viktig för din kropp ska förstå verkligheten ...

Friheten ger dig stöd för klara framtiden ...

Inte minst ta hänsyn till det ...

Din kropp ska behandla den med respekt ...

Inte det minsta utnyttja den ....

Lär dig andvända den rätt så får du rätta luften under vingarna ....

För att lyfta dig upp , behövs rätta kraften i din kropp ...

Den du skapar själv , är den enda rätta för din kropp o själ ..

Var rädd om friheten den lyfter din själ .....  

Av jeanette andersson - 4 april 2014 12:17

 

Själens spegel själens port ...

Se in i evigheten i dom...

I dessa magiska ser du vem som gömmer sig där ...

Går inte gömma sig bakom där ...

Låt din själ få ro , låt din kropp få denna ljuva ro ...

Var rädd om din kropp , det är ditt tempel som behöver vård o tro ...

Titta in i din själs spegel bild , är du den du verkligen vill ? 

Är du stolt över den du är ?

Älskar du dig själv annars lova dig detta o lär ...

Du är magisk o fin , o skapad på ett alldeles speciellt vis ... 

  

Mirror of the soul soul's port ...
View eternity in judgment ...
In these magical shows who is hiding there ...
Can not hide behind that ...
Let your soul find peace, let your body get this sweet ro ...
Take care of your body, it is your temple who need care o believe ...
Look into your soul's mirror image, is it you really want?
Are you proud of who you are?
Do you love yourself or else promise you this o learn ...
You are magical o nice o created in a very special way ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards