Angeldust

Alla inlägg den 15 april 2014

Av jeanette andersson - 15 april 2014 10:15

 

En sjukdom som tillhör  helvetet ...

Där vi vet mer än läkaren ...

Känns otryggt o ensamt ,tur vi finns för varann ....

Levaxin denna medecin är din , läkarnas hemska ord klingar där i...

Bara se denna burk och känslan att inte vilja ens inta den i din kropp ...

Skita  ner din älskade kropp ,med en medecin som man tappar allt sitt hopp ...

En medecin som gör mig mera sjuk , fast i deras drog och jag vill bara komma ut ...

Vad lägger ni i som ger mig stress o massa besvär? ...

Kroppen orkar inte vara uppe mer o jag ber mer o mer ...

LÅt min kropp få medecin som ej slår ut ,  är inkapslad i denna idioti o måste få komma ut ...

Kan inte andas o inte gå , benen orkar inte bära bördan att ni inte förstår ...

Ingen hjälp från er ,, det är vardagens sanning jag svär ...

Hur kan ni få operera  o gå på? när inte kunskapen finns ? ni bara lämnar oss  endå ...

Ensam i vår sjuka kropp , utan ett enda jäkla hopp ...

Måste vi krypa fram , hitta hjälpen nån helt annan stans ...

Lägga vår tro i det alternativa blir vårt endaste  hopp ...

För hos er är vi inbillningsjuka och behöver annan  vård !!!!

SSri förstör våra kropp , bryter ner kortisol som behövs hållas upp ...

Endå skriver ni ut det ?o bryr er inte om biverkningen ....

Sjuk är denna vård , blir hellre behandlad av vetrinär än blir hånad var gång ....

vof  vof .....

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards