Angeldust

Alla inlägg den 8 april 2014

Av jeanette andersson - 8 april 2014 13:34

 

Patient nämden med anmälningen ....

Blivit sparkad på o trampad på tilllräckligt min vän ....

Fick hjälp skicka anmälningen ...

Fick tbx från läkarna o lögnen härskade där rejält ...

Vad är mitt ord mot ditt ? 

Vem lyssnar på mig ? detta är helt sjukt ...

Varför är ditt liv mer värt än mitt ?

Kasta skit o förtal mot en som redan ligger där ..

Ni borde skämmas och åtalas ..

Men ni skyddas av denna jäkla sjukhus permär ....

 

Anmälning vidare till IVO ...

Det tog inte lång tid o sen var allt borta kan ni tro ...

Nerlagt och utan medkänsla ...

Sitter jag med tårar o läser allt detta ..

Vem är jag i er grymma statestik ?

Ännu en som lider o lämnas till ingenting?

Var finns rätten för oss ? 

Ni var de orättvisa och jag får en nollställd dom ?

Ska jag fortsätta bli kallad knarkare ?

Skickad hem trots min kropp behöver hjälp?

Operationer som inte går ihop ...

Tvingas ta medecin trots den är boven i min kropp?

Leva med rädsla och idioti? 

Bli behandlad som en psyksjuk i era liv? 

Leva med yrsel och domningar ?

Men endå frisk hos er är ju fan bisarrt ...

Var ska vi anmäla fel och biverkningar? 

Varför har ni rätt att leka med min kropp bara så där? 

Vem ska jag vända mig till ?

Ska jag bara ligga här  o inte kunna göra någonting? 

 

Men jobba vill ni jag ska ...

Jagad av myndigheter o era avslag ...

Varför är inte jag menad må bra ?

Ska jag gömma mig och inte vilja finnas mer antar jag ...

Denna yrsel stoppar mig för allting ..

Operationernas baksida har verkligen slått till ..

Det var ni som gjorde mig sån här ...

Varför ska jag godta detta med ett klent avslag?

Jag känner frustation , grymt besvikelse och utan nåt liv ..

Är det så här det ska gå till ?

Utelämnad o sjuk o utan nån sympati ?

Vad är jag värd ?

Detta är faktiskt min kropp o jag bor där ...

Lämna inte mig mer utanför ...

Min kropp är svag och jag tillåter inte det här =(




 

 

 

Av jeanette andersson - 8 april 2014 11:19

 

Släpp ditt grepp låt mig va din best ....

Håll inte ditt tag , det är mitt val ....

Paniken du ger i min kropp är snart ett minne blott ...

Hatar din kämpeglöd men min ska vinna o du ska dö ....

Så släpp taget  nu ge dig o lämna mitt liv nu ....

Jag är starkare än du tror , snart är jag tbx o utplånar ditt jag ..

Tar dina rester kring min hand  ...

Krossar o kastar dig bort någonstans ....

Fjärran land där onskan fanns ...

Begraver jag dig nu för alltid där ....

Vinkar o släpper kontroll tar djupt andetag o njuter förståss ...

Bye bye helvetes skapar konst ..

Nu är det frihet o styrkan som ska hägra i denna kropp ....

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards