Angeldust

Alla inlägg under december 2013

Av jeanette andersson - 31 december 2013 15:58

   

Gott nytt hoppas det blir ett underbart sådant..... love till alla.......

Av jeanette andersson - 30 december 2013 13:04

 


Önskar er alla ett  gott nytt år ... 

var rädda om varandra .. kram  

Av jeanette andersson - 30 december 2013 12:35

 



Sträcker fram min hand ber om glädje o harmoni ...

Låt mig få lugn i min kropp , njuta av allt livet ger åt oss ..

Min kropp mitt tempel saknar de , snälla jag  ber om det ...

Min herre ovan där , du vet ju att jag till dig ber ...

Lyssnar du på mig ibland ? kanske du kan ge mig lugnet från där ..

Jag är liten mot jorden , men så stor i hjärtats rot ..

Så snälla ge mig av din styrka så min kropp får ro ...

Glöm ej bort mig när jag dig så ofta ber , du är mitt glädjes rop ...  

För mig finns du ju för oss och det ger en glädje o tro ....

 

 

 

Av jeanette andersson - 29 december 2013 14:06

 


Hashimoto din vidriga sak ...
Ge mig genast mitt liv tbx ...

Du är en skugga i mitt liv ...

Som ska utplånas o lite till ...

Du ger många männsikor ett omänskligt liv ...

Släpp ditt tag o släpp nu dom fri ...

Du är djävulens värk...

Får oss känna just inget liv alls ...

Du är en mörk ridå som inte ska finnas i oss ...

Hashimoto ditt vidriga kräk du ska utplånas du ska dö ....

Låt oss få lyckan tbx ge tbx det du ifrån oss tatt ..

Du är ett tomt kranium som endast ska eldas upp ....

Och detta ska vi drabbade få oss roade på ...

Bort från vårt liv ditt lilla vidriga svin ...

Av jeanette andersson - 29 december 2013 13:43

 

Av jeanette andersson - 29 december 2013 10:23

 


Snart är det dax komma bort från allt här ...

Bara njuta med familjen så klart ...

Låta kroppen fyllas på med ny energi depå....

Underbart ska det bli , dagarna flyger snabbt förbi ...

Längtan är stor för oss alla , varmen på oss nu kallar ...

Lyckans vingar oss bär , detta är vi värda minsann ....

Att fly bort från kyla och oro  bort till paradisets land ..

Ska bli mer än underbart minsann ...  

Av jeanette andersson - 28 december 2013 22:23

 



Kämpa är en styrka vi alla har ...

Att aldrig ge upp är en gåva så stark men som tär ..

I motvind känns stegen tunga o luften svag ...

Men din glöd finns där endå kvar ...

Tänk så mycket en människa kan genomgå endå ...

Du är styrkan du inte ens kan förstå ...

Kroppen är ditt tempel du föds uti ...

Att  bygga den med trygghet är ett måste det vet vi ..

Genomgå en barndom på fel sätt ..

Är en lärdom det är vi många som vet ...

Men den kan oxå skada en hel del ..

Svårare finna det liv som annars vatt så lätt ...

Kärleken är viktig o ska ges med välbehag ...

Ärlighet är en annan otroligt viktig sak ...

  

 

 

Av jeanette andersson - 28 december 2013 17:45

 


Vad  hade jag gjort om detta inte vore min tro ...

Min gåva leder mig till vetskapen att livet är för evigt ...

I hjärtat lever mitt hopp kvar , pågrund av min tro finns evigt liv där ...

Var inte rädd att misslyckas , ett misslyckande är ännu en livs erfarenhet ...

Alla är vi lika mycket värda , alla förtjänar lycka o framgång ...

Ödet är de vi aldrig kommer ifrån , men trots detta kan ändra form...

Änglarna finns vid vår sida dag som natt , men du måste ge ditt medlåtande för deras hjälp ska infinna dig ...

Var inte ledsen du är aldrig ensam , var inte  rädd de finns där för dig ..

Tiden här är kort , men på andra sidan inte alls långt bort är den evig ...

Ljuset o tryggheten bygger vi här , men där är den evig ...

Att söka här finns inte där , allt du tänker blir ditt ..

Inga pengar som skapar orättvisa där , de existerar bara här ..

Lev o lär det är de du gör här , du får din chans att även få göra rätt här ...

En evighets skola jord livet är ..på andra sidan vet du redan det där ....  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards