Angeldust

Alla inlägg den 16 april 2014

Av jeanette andersson - 16 april 2014 20:27

 

Denna natt som vatt , satt jag på akuten och min mardröm blev sann .....

Ville inte gå in på facebook men känslorna ledde mig fram ....

Såg det jag var så rädd för och krampen över hjärtat tog fart ...

Sorgsenheten smärta och ville inte tro det jag såg där  ...

Detta fick inte vara sant du var ju en ängel vi behövde här ...

Vännen du var ett ljus som aldrig skulle brinna ut ...

Du var styrkan du lärde mig det jag ej visste fanns....

Du lovade vi skulle bada på den speciella plats ...

Vi får åter mötas för jag behöver dig här ....

Vår promenad bland hav o berg ,  vår bänk vi satt o skratta medan fåren spela ett spratt...

Vi pratade om livet och  om  kärleken ...

Och om en ullareds tur vi gjorde dagen efter fram tills det blev kväll ...

Fick kräftor av en go vän till dig som du tilredde ...

Kokade dom i lag o mumsa på , det var så gott att vi ej kunde resa oss eller gå ...

Skratt kramp o gott vin blev kvällen o väldigt sen ...

En tur i det underbara väder , o såg solnedgången gå ner ....

Dessa minne bär jag med mig i hjärtat varendaste dag ....

Vännen jag vet att du slipper smärtan från o med idag.....

Vila i fred finaste änglavän    

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards