Angeldust

Alla inlägg den 12 april 2014

Av jeanette andersson - 12 april 2014 17:07

 

Lilla mor idag är det 6 år sen du från oss for ...

Tiden känns inte lång , för saknaden är lika stark som då ....

Var på din och pappas grav idag , det smärtar i bröstet varje gång jag är där ...

Sen upp till min älskade ängla tös ,finns inga ord för den  saknaden ...

Varför tas alla bort från oss , denna fråga ställer jag ofta men svaret finns för långt bort ...

Döden ska vara  fin och fri från smärta ....

Men för oss är den evig och fortsätter smärta ...

Jag  vet att en dag träffas vi alla men jag undrar var `? 

Känner plötslig osäkerhet , hur andra sidan är för det är ju ingen som vet ...

Alla säger olika ,men alla verkar säga hur underbart där  är  ....

Men när man mist så många man håller kär , då börjar tankarna vad finns egentligen där ?

Jag vill få krama er en gång till , få säga de orden jag inte riktigt han få fram ...

Jag vill tacka för våran tid , ni födde mig och jag har lagt besvikelser bredvid ...

Minns nu det fina vi hade ihop....

Bort med negativt är välldigt viktigt ...

Och kärleken är den viktigaste endå , o den har jag till er i överflöd i både mitt hjärta och i  min kropp .....

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards