Angeldust

Direktlänk till inlägg 4 december 2014

grattis min älskade påg ..

Av jeanette andersson - 4 december 2014 08:58

 

En kämpe en insperation ..

En glädje en älskad påg ..

24 år idag tiden springer iväg i lyckans fart ..

Är så stolt få fira denna dag ..

För inte så längesen låg du och kämpade för varje andetag ..

Du skrattar och drar dina skämt åter igen ..

T.o.m Sporten klingar i mina öron igen ..

Du är en vis liten man , envis som tusan och det har ni alla ärvt från någonstans=)
Du sa du skulle ändra allt om du fick en sista chans ..

Du fick den och bönerna svarades och du är åter hos oss här ..

Men det är lätt att ta för givet trots den chans man får ..

Glömma hur allvarligt det faktiskt egentligen var just då ..

Men en glädje har öppnats inom dig sen dess ..

Den glädjen fick du efter allt kämpande min gosse ..

Lyckan som finns i vårans kropp ..

Efter att fått dig åter hel hem till oss ..

Går ej beskriva i ord men lyckan är så otroligt stor ..

Tack gode gud för det , mina barn är det finaste o värdefullaste ..

Låt denna dagen bli en lyckad dag min son ..

Mamma ska fylla den med minnen som vi gör vart år ..


älskar dig så Grattis hjärtat på 24 års dagen
TILL ER SOM LÄSER TA ALDRIG NÅGOT FÖR GIVET , EN DAG KAN DET VARA FÖR SENT ..VAR NOGA MED SÄGA HUR MYCKET NI ÄLSKAR NÅN , KRAMAS GE VARME , VAR ÄRLIG OCH SÅRA INGEN ..LEV VARJE DAG SOM DET VAR DEN SISTA SÅ NI INTE MISSAR NÅGOT .. KRAM LJUS VARME O KÄRLEK TILL ER  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards