Angeldust

Alla inlägg den 9 april 2014

Av jeanette andersson - 9 april 2014 16:18

 

Ros det vackraste jag vet .....

En styrka o kärlek bor där ..

Livet är som en ros ...

Ibland  är vägen upp stickig och svår att nå ...

Men väl uppe helt underbart och glamoröst ....

Rosen ett tecken för kärleken ..

Livet ska jobbas upp till nå toppen ..

Där uppe står det i blom ..

I rödhetens underbara magiska rum...

Titta ner i den o du ser ..

Veck och svårigheter som du klarade ...

Titta ner o du ser ...

Alla taggar du lyckas besegra ...

Livet är en svår sak ...

Lyckas du inte har du en bit kvar ...

När du nått toppen på ditt liv ..

Njut o lev o var rädd om din magi ....  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards