Angeldust

Alla inlägg den 25 april 2014

Av jeanette andersson - 25 april 2014 11:47

 

Helvetet trodde jag inte på från nu ...

Den byggde bo när jag gjorde som ni sa till slut ...

Opera gastric bypass sen tog skitet fart ...

Sköld körtlen växte mer o mer för varje dag ...

Idag ser jag en annons som förklarar detta jag gjort var  gång ..

Men ni skrattade åt mig och sa jag läste och bara ibilla mig gång på gång  ...

Vem är ni och få  säga vi är sjuka i andra åkommer? 

När vi alla vet var det kommer ifrån? 

Alla har samma symtom , och lider så sjukt så jag gråter även för dom..

Detta måste få ett slut helst nu , för nu är mitt tålamod faktiskt slut ..

Jag tänker inte mera få se , hur folk blir hånade ...

Det skylls på tusen andra saker istället för det här..

Vi beskylls för att vara psykiskt sjuka trots vi vet anledningarna ...

Vem är ni få kalla oss vad ni vill ?

Vem är ni som bestämmer hur vi känner inuti?

Vem är ni som förstör hela vårt liv ?

Hur kan detta få fortgå undrar vi  ? 

Har ni inga regler har vi förstått ..

Kalla oss det ena och andra går bra förståss???????

Men att gå till grund och botten finns inte ens där?

Ge oss lugnande och massa skit medecin det är vad ni kan ...

Som t.o.m de stoppas i media av ert eget team ...

Nu får det vara bra , besviken på media som fan ...

Ni tar inte upp , trots vi ber gång på gång ...

Men en dag är det väl er tur , och då läser vi det gång på gång om vi har tur ..

Läkare töntar kläcks varje dag , jag har inte ett enda jäkla förtroende för er kvar ..

Skärpning och fet demokrati , nu får det räcka att ta skit och och bli lämnad som vi ...

 

Hell, I did not believe from now ...
The nested when I did as you said in the end ...
Opera gastric bypass then took shit off ...
Shield körtlen grew more o more each day ...
Today I see an ad that explains this I have done every time ..
But you laughed at me and said I was reading and just ibilla me again and again ...
Who are you , and have to say we are sick in other åkommer ?
As we all know where that comes from?
All have the same symptoms, and suffering so sick so I cry even for them ..
This must come to an end any time now , because now my patience actually end ..
I 'm not going to get more see how people get taunted ...
It is blamed on a thousand other things instead of this ..
We are accused of being mentally ill even though we know the reasons why ...
Who are you allowed to call us what you want?
Who are you that determines how we feel inside?
Who are you destroying our whole life ?
How can this be allowed to continue , we wonder ?
If you have no rules , we understand ..
Call us this and that 's fine of course ? ? ? ?
But going to basically are not even there ?
Give us sedative and shit puffer that's what you can ...
As t.o.m they stopped in the media of your own team ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards