Angeldust

Alla inlägg under november 2014

Av jeanette andersson - 21 november 2014 07:24

 

Idag för 5 år sen var en av de värsta dagar i mitt liv ...

älskade pappa änglarna tog dig från mitt liv ...

 

Vi hann ej säga farväl , när vi anlände hade du redan farit hem ...

 

Din tunna lilla kropp fanns inte ett spår av boxare som fyllde dina unga år ..

Du hade sörjt mamma ett år , din kropp orkade inte stå emot här på vår jord .

Du längtade till hennes varma famn , utan henne var du helt vilsen här ..

64 år av kärlek så stark , du kände dig inte ens halv när hon inte var kvar här ..

Du förberedde mig 3 veckor innan du for , du trodde jag var förberedd när sorgen den slog på .. 

Men älskade pappa det blev som en chock ..du var den finaste pappa och vännen som jag nånsin kunnat få .. 

Du är saknad av oss här varendaste dag , barnbarnens saknad kommer för alltid hänga kvar ..

I minnena lever du med djup kärlek inom oss , dina skratt ekar inom oss och skämten dras gång på gång .. 

Våra låtar som du hittat på , sjunger barnen o säger det är morfars sånger till oss .. 

Älskade pappa så saknad o älskad <3

Av jeanette andersson - 14 november 2014 08:49

 

Min älskade ängel idag blir du 25 , saknaden smärtar  än ...

Mamman älskade lilla  Michelle , du log åt oss men vände sedan

till himmelen ...

Änglarna kallade på dig , du var deras finaste ängel och dom 

fattades dig ...

Du togs från oss så snabbt , han inte ens höra dig jollra eller 

le i denna grymma värld ....

Min lilla ängel idag för 25 år sen togs du i min famn ..

Men efter 28 dagar kallades du till en annan värld ..

En värld där änglarna vakar över oss  alla här ..

Jag vet att du finns med oss känner din närvaro ofta hos oss här ..

Min fina lilla tös jag önskade jag fick ha dig i min närhet och få 

fira din dag ....

Säga hur mycket vi älskar dig , och få hålla dig nära bara en 

sista gång hos oss här ...

Låta din återvända till himmelriket när mörkret faller på ---


Vet att himlen inte klarar sig utan sin vackraste ängel 

mamma förstår ...

Har lärt mig leva med smärta och ett liv utan dig intill .. 

För du lever inne i mig för alltid, med en stark kärlek så fin ..

Älskar dig min vackra tös / grattis önskar din familj   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards