Angeldust

Alla inlägg under januari 2015

Av jeanette andersson - 31 januari 2015 12:10

 

Om det känns mörkt och tomt 
om vägen känns som ett enda tomt mörkrum 
En evig ökenväg där ingen väg bär hem ..
Du känner dig ensam och övergiven ..

Ta då min hand jag följer dig och leder dig dit du ska ..
Jag är lyckan jag är hopp 
Jag skänker dig glädje och varme i hela din kropp 
Se ditt ljus leda dig fram , ta min hand jag följer dig på din färd 
Du ska för alltid finna ro och lyckan inom dig ska få gro 
Jag är ditt hopp din kärlek och bor redan i din kropp 
Jag är ditt inre barn som måste få kärlek för att reparera  din kropp och få nytt hopp ..
Ge mig varme ge mig liv och du ska för alltid bli en lycklig indevid <3 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards