Angeldust

Alla inlägg under oktober 2014

Av jeanette andersson - 30 oktober 2014 12:18

 

När nattens mörker smyger sig på , allt känns tomt och endast en tår ...

Tankarna snurrar omkring , jag önskar att allt var lätt runt omkring ..

Önska hälsan fanns för var och en , ingen skulle lida utan lyckan fanns och hägrade ..

Så många liv som tas cansern hägrar just nu här =( ...

Lidande av olika slag , sjukvården som beter sig och politikernas mörka sjal ..


Livet ska vara en njutning och lycka , Vakna varje dag och le och känna sig lyckad ..

Varför ska en del få lida så ? ge oss lyckan och vänd inte mörkret mot oss så ,,

Vi är alla värda njuta och leka , svepa fram genom livet och finna vår lycka ..

Varför är inte alla rädda om varann , vad är det som tror livet är för givet och inget behöver vårdas och älskas varje  dag ...

Varför dra ner andra för du finns där ? alla borde lyftas och få älskas precis som vi är födda här ..

Ta inget förgivet en dag finns det inte mer ...

Du står ensam och undrar hur fel gjorde jag i det här ? 

Allt kan vara försent , inget kan ändra det öde du själv skapade där ..

Ta hand om de dina du håller kär , det är bara på låns vi har varandra här ..

Vi dör olika tid , saknaden för att åter samlas igen kan göra mindre ont än någonting ..

Ta vara på era tid , älska och njut varje dag det är just de vi ska i detta liv ..

Sjukdomar botas lättare med styrka i kroppen din ..

Ge dig inte du har rätt att få känna hjälp och sympati ...

Lev och njut livet är här nu , se magin som haglar över din själ så fint   

 

Av jeanette andersson - 3 oktober 2014 11:27

 

Ju mer jag tänker på detta blir jag rädd ..

Förlorad i en komplott som är noga uträknad av de  ...

Blir sjuk och måste enligt läkarna operera bort , delar som sen bara kastas bort ..

Medeciner en hel livs tid , men vad döljer sig däruti ? 

Jo biverkningar from hell ..

För du ska ta fler och inkomsterna går till de åter igen ..

Skulle medecinen funnits som gjort dig frisk ..

Vad skulle då läkemedels industrin tagit vägen tror du ?


Allt är uppgjort redan innan den når din kropp ...

Varje tablett ger en enkel hjälp tills biverkningarna nått hela din kropp ..

Tar över och ger dig värre hälsa än förr ...

Din kropp skriker efter hjälp ännu en gång ..

Ny tablett skrivs ut på studs ...

Läkarens ord : ge nu denna en chans och rätta till i  din kropp ...

 

Hem och invänta vad som sker , förmodlingen har du en ny biverkning jag svär ..

Kroppen får sin tredje gift medecin , som tar bort en biverkning men lägger till ännu en ny till ....
Sen är ekorre hjulet igång , hur bra mår nu din kropp? 
Beroende av kanske en hel hop medecin ? sen ger dom lite lugnande och skickar dig åter hem ...


Fattar ni vilken idioti ? leker med våra kroppar som vi var ett flock stim ...

Vi är inget värda utan sjukdom , detta är de dom tjänar på och de tror jag är så jäkla dum ..
Ge mig och skriv ut en massa skit , men jag har större förstånd än att jag tar all er skit medecin ...

Många saker ni kan men inte att bota på rätt sätt minsann ...

Tabletter och skit , är det ni gillar sen hem med oss ...

Gå till grunden i ett problem , finns inte då hjälper ju tabletten ...


Lugna oss med medecin , det har blitt ett hemsk läkar filosofi ..

Vill ni ha zombies springandes omkring ...

Beroende av läkemedelverkets  grymma hantering ..
Förstår min rädsla mer och mer , vägrar att bli lurad mer av er ..

Hur hade ni funnits om ni gjorde rätt medecin ?

Ni hade inte haft kunder eller produktion på medecin ...

Ni hade fallit omkull , men oss hur vi mår spelar väl ingen roll?
Att ni kan sova varje natt , veta vad ni gör mot oss alla är bisart ..  

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards