Angeldust

Alla inlägg den 20 april 2014

Av jeanette andersson - 20 april 2014 19:21

 

Jag växer i din hals ,ingen vet varför jag har denna kraft ...

Jag ställer till oreda och stora problem...

Jag är baksidans helvete så du vet ....

Jag är din hormonella och emotionella stora börd ..

Jag förändrar verkligen allt i din kropp....

Jag skapar oro och obalans , jag skapar kaos som du inte ens trodde fanns ...

Jag är ditt lilla helvete , och ingen riktigt utbildning finns för det ...

Jag är din sköld körtel och gillar inte när ni mixtrar med den ....

Tar medeciner hit och dit , och plötsligt ska jag åka ut ...

En skalpell och vips finns jag ej kvar , men du den oredan blir värre jag svär ...

Jag är en av det viktigaste du har , vad tror du då händer när jag ej finns kvar?

Detta berättar inte läkaren för dig ...

Men jag har nu varnat dig ....

Allt låter så jäkla bra , operera och vips så mår du bra ...

Jag skrattar för mig själv , fattar du verkligen inte slutsatsen?

Äta levaxin livet  ut , detta är för fan absurt ....

Jag är din sköld körtel, det verkar som du tagit bort hjärnan min vän ...

Hur ska du kunna bli bra om jag inte finns kvar`?

Hypofysen styr ju mig , och jag ska sända till äggstockarna efter de? ....

Hur ska nu detta gå till ? om jag inte längre får finnas till?

Fråga min ägare som tog detta beslut ....

Hon mår värre än innan jag togs ut ...

Gnälla och ha sig går bra , men hur vore det att tänka först det undrar jag ?...

Inte låta läkarna bestämma och hålla borta sanningen ....

De älskar skära  ut ,men vad händer efter detta är bara så sjukt ...

Jag är din sköld körtel ,se till  att försöka stå ut med mig  ...

Livet blir surare än nu , om du bestämmer dig för att mig plocka ut ...

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards