Angeldust

Alla inlägg den 21 april 2014

Av jeanette andersson - 21 april 2014 19:26

 

Förr var jag den gladaste som fanns ...

Med en glädje som spred sig över allt ...

Nu lever  jag i en kukong ...

Sköld körtlens baksida har satt sina spår....

Dagarna är en börda , förr en gåva ....

Vad har ni gjort med mitt liv , varför lämna oss för att må skit...

Vem har gett er laglig rätt , att förstöra för att inte rätta till igen ?

Ni har ju ingen kunskap , inga svar ?hur kan ni få ta ansvar ? 

Vi kan anmäla  och gå på ....

Men ni vinner överlägset endå ....

Ingen finns för oss , denna världen finns ingen vård ...

Skickas hem och sänds iväg , med tusen frågetecken mer än när vi anlände ...

Vem har gett er rätt att leka med kroppen vi föddes med ?

Detta var en skapelse av gud och borde behandlas lika lagligt dag ett till the end ...

Delar skärs ut , medeciner har ett dödligt slut ...

Beroende ska vi bli , och utskrattade  när vi åker in akut ...

På med  ekg, kolla pulsen sen räcker de ....

Ett litet blodprov kan väl tas , trots inga av dom tas på allvar ....

Sen hem igen , trots kroppen ropar hjälp....

Vad gör ni med oss ? ni har dock en utbildning för att ta hand om oss .

Det ökar med sköld körtel sjuka mer och mer ....

Men ärligt vad gör ni åt de ?

Önska ni fick ha det en endaste  dag , sen hade minskäl botet varit en lag ...

vakna upp och sluta blunda för oss ...

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards