Angeldust

Alla inlägg den 27 december 2013

Av jeanette andersson - 27 december 2013 23:02

 


Sov i ro låt natten svepa om dig ....
Låt stjärnorna sända sitt ljus , 

Känn dig trygg där du ligger nu ...

Låt änglarna vagga dig till söms ..

Känn deras kärlek fylla din sömn ...

Lyssna till deras små ljud ..

Viskningarna smeker din mjuka hud ...

Änglarna följer dina andetag ...

Håller din hand tills du vakna ska ...

Vakna trygg o stark ...

Ta dagen i din mjuka famn ...

Gör den till  ett mirakel för dig ...

Känn lyckan den ler mot just dig ...  

 

 

Av jeanette andersson - 27 december 2013 10:38



Morgonen började med den underbara pms o kvinnliga besvär...

Visst är det underbart att vakna just så där....

Gäller göra dagen till den bästa endå , kämpar som ett svin som ni förstår ...

Livet är en enda stor resa ,  väntar bara på vinden som ska dra oss med ...

Till lyckans del av livet , ska bli underbart få göra sina års resa även där ... 

Få rätt på denna kropp är inte så lätt, vi får hoppas på ett mirakel som dyker upp....

Ge aldrig upp fina vänner där , allt är värt kämpa för trots kroppen den tär...

Kom så kramas vi o sänder ljus , så kroppen känner sig älskad  äntligen till slut ...

   

Av jeanette andersson - 27 december 2013 00:18

 

Nattens mörker sveper in , den är förädisk men en stjärna glimmar till ...

Följer den ett litet tag , känner en känsla med den av välbehag ...

Skulle vilja den sken över mig , o sände lycka o lugnet över mig ...

En önskning jag kanske då fått , en liten tanke flyr bort ..

En tanke att du lyssnat på mig , och ger liv åt  den för mig ...

Bara en enda önskning kära du , att se mina barn få för alltid må bra från o med nu ... 

Låt mig skina med dig , känna dina strålar varma hela mig ...

Älskade lille stjärna där följ med mig o skin i mina drömmars värld ...  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards