Angeldust

Alla inlägg den 16 december 2013

Av jeanette andersson - 16 december 2013 20:20

 



Läkarmissar verkar idag höra till vanligheter tycker jag ...

Hör fler o fler fall , läser skrämmande inlägg varje dag ...

Jag är en av dom som dom rent av pissat på & inte bryr sig om..

Sonen min lider än värre i sin sjukdom pågrund av dom...

För deras misstag är ju bara att blunda o glömma bort ..

Läkarna andvänder våra kroppar som ett försök , 

Och inte en gång har dom skickat tid om återbesök ...

Dom säger proverna är kanon , medans mer skit i kroppen får tid att gro ..

När det väl är försent ,säger dom det är inte alls på grund av de....

Du har andra problem minsann så åk till akut eller psyk så har du kanske en chans ...

En liten lyckopilla är väl läkarnas dröm , så vi går in i  en dvala och  o kroppen förblir helt död ..

Går upp i vikt och får vatten i kropp och total värk , men då finns det en annan tablett minsann ... 

En hel medecin dosett är vårt liv , för där finns ju bara biverkningar så där är plats för en till...

Den ene slår den andre ut , men vad gör det när läkarna slår debut ..

Tjänar kosan på läkemedlesvärkets strategi ,det är ju alla läkarnas filosofi ...

 

 

Av jeanette andersson - 16 december 2013 09:19

 

Julen står för dörren tomtar pryder o ljusen brinner så fint 

Stressen får ej finnas denna underbara juletid ,,,

Fram med glädjen låt själen få njuta i stilla ro ...

Njut av livet o dens ljuva ton , låt inget gå till spillo ..

För vi lever ju här o nu , låt därför glädjen i er kropp få känna sin ljuva ton ...

Låt varje dag få bli ett vackert minne blott , låt inget nånsin slå denna känsla bort ..

Ge dina nära o  kära kärlek varje dag , så dom känner känslan av kärlek o välbehag ...

Var rädd om livet det finns ju här o nu , se det tuffa som en utmaning o pusta sedan ut ..

Lev i kärlek och harmoni , resten har redan skrivits  innan du for hit ...   

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards