Angeldust

Alla inlägg den 1 december 2013

Av jeanette andersson - 1 december 2013 18:37

 

Att se ljuset är inte alltid så himla lätt ..

Att kämpa i motvind när inte en enda vind vänder sig rätt ..

Att tro på en ljus framtid trots det nu är så mörkt ..

Är inte alltid så lätt att försöka lura sin nu så sorgnsa kropp ..

Att dom säger sorgen blir bättre år för år ..

stämmer inte för saknaden blir starkare för varje dag som går ...

Att tänka positivt ska göra din själ glad och stark var dag ..

Men med en så trött kropp är det inte lätt få styrkan tbx ..

Jag kämpar varje dag o varje sekund . för att ge min kropp kärlek o få lite lugn ..

Men denna sjukdom är realaterad till stress så min kropp är uppe i en jobbig tristess ..

För många kanske detta verkar så himla lätt , men med denna sjukdom är det minsann inte så lätt ... 

Jag var en kämpe en otroligt stark själ , som kapslades in och nu ber jag få komma ur den ..

Jag vet att en dag ska jag vinna till slut , få se det där ljuset som aldrig ska ta slut ..       

Av jeanette andersson - 1 december 2013 10:27

 

Den första advent o snön den har inte kommit till oss än ... 

Till stan ska vi idag fara för att se alla glada i barna skaran ...

Se mitt barn barn möta tomten i rött ..se glädjen fylla hans lilla kropp så sött ... 

Familjen ska mysa o strösa .. hem när vi känner oss smått förfrösna ...

Varma glöggen o bara ha det gott ...krypa ner i vår soffa förståss ...

Denna dagen kommer alltid vara väldigt speciell när tomten i staden landar så väldans snällt 

Se alla barnens glada skratt medan tomten spelar sitt årliga lilla spratt ..

      

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards