Angeldust

Alla inlägg den 2 december 2013

Av jeanette andersson - 2 december 2013 18:50

 
Daniel Jörgensen

Min underbara mor frågar hur jag mår? Vill bara smajla vara genuint gla, Och svara " Bra! " Tyngderna runt mina ben, Känns tyngre och tyngre sjukdomen har gjort mig klen, Väljer att vandra ensam i den mörka allén. Åren har gått och åren går, Vänner försvinner men mor består. Bortsett från min son har jag inte åstadkommit något, Under hela tiden sjukdomen har pågått. Ingen ork, ingen lust, ingen ro och absolut ingen tro. Vill som alla andra, flytta hemifrån, ha inkomst, försörja min son i mitt eget hem. Tittar mot himmeln och skriker: fuck dig jesus och ditt jävla betlehem. Inreda, dekorera, bygga lera och mycket mera. En dag minsann... ska pappa fungera! Men om vi flyttar vad händer då? Hurdant kommer jag må?

Surrounded by loved ones, But still alone, Drinking cola cans, To fill a void, Wich used to contain my soul.

// Daniel Jörgensen.


( min älskade påg )   mamma älskar dig 


Av jeanette andersson - 2 december 2013 15:21

 

Dagenss djur kort till oss alla   


Av jeanette andersson - 2 december 2013 12:48

 

Att havet kan vara så fridfullt o grannt .. men endå så förödiskt o kallt ...

Att det kan bringa lugn i ens kropp t.o.m när man tar sig ett dopp ..

Men havet tar oxå många liv o en försiktighet behövs där i ...

Att ha respekt för vatten är ett krav , så man inte tror man är säker så känner jag .. 

Att sitta o höra ljudet slå mot en sten , känns så mysigt bara de ...

Jag njuter av att sitta o se , vattnet strömma runt en ...

Fundera o släppa de som känns tufft , andas in dess ljumma luft ...

Låta stänken smeka din kind o vinden få spela sin fina melodi ...

Havet är en fridfull plats om man sitter på sin lilla strand kant ...

Funderar på de tider man haft och få nytt till det nya minsann ...

Havet är älskat av mig o jag spenderar gärna min tid med den ...

Ta med min älskade dit , hand i hand medans läpparna söker varann .,..

Detta var ju vår första tid ihop , sen efter blev vi ihop ...

love u   

Av jeanette andersson - 2 december 2013 12:44

 

Denna vecka för de som är inne på min blogg hjälper jag de 20 första som skriver sin fråga de har på min sida ...frågan kan röra vad som , jag vägleder dig i det jag kan o får fram ...Tänk på att alla kan läsa det ...Ha en härlig fortsatt måndag ....   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards