Angeldust

Alla inlägg den 24 december 2013

Av jeanette andersson - 24 december 2013 23:06

 

Julaftons kväll alla är trötta det har vatt en underbar dag o kväll..

paketerna öppnade o granen står där utan igen ...

Maten har tagits in och tröttheten slagit till ...

Nu väntar en helt vanlig dag imorgon igen ..

Mys i soffan och lek med barn barnet ... 

Skönt när stillheten lagt sig igen ,

Bara tända ljus o resterna tas ut igen ...

Älskade familjen denna jul var lika underbar...

Som varje dag jag får med er betyder mer än någoting för mig ...

 

Älskar er  

Av jeanette andersson - 24 december 2013 13:31

 


God jul önskar vi alla er ...

väntan o längtan är nog hos många stor just denna dag ..

 

Tomten inväntas medan maten den smältas ska ....

 

Alla samlade skratten fyller vårat hus ...

 

Ljusen tända o varmen fylls ...

 

Njuter av familjen jag håller så kär ..

 

Men bobo han rymt en bit från oss här ...

 

Dagen börjar snart med kalle Anka hos oss här ...

 

Njuter av lukten från maten som varmas ska ...

 

Önskar er en underbar jul , sprid kärlek .....

Av jeanette andersson - 24 december 2013 13:29

 


En riktigt god jul alla   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards