Angeldust

Alla inlägg den 13 december 2013

Av jeanette andersson - 13 december 2013 16:26

 

Av jeanette andersson - 13 december 2013 14:11

 

Barn , barnbarn & familj det  bästa som finns ...

Jag har fått glädjen att vara ett med dessa mirakel ..

Lyckan i dom jag ser varje dag trots hälsan inte är på bästa topp...

Så skänker dom mig sån otroligt glädje i hela min kropp ...

Att få kämpa med dom o för dom i hela vårat liv ...

Är en sak jag aldrig kommer svika dom med någonsin ...

Älskade underbara är vad ni är .. mina mirakel jag lovar o svär..

Kommer alltid finnas för er , o aldrig någonsin svika nån av er ...

En gåva är ni alla för mig , den finaste jag någonsin kan tänka mig ...

Älskar er nu o för alltid mina finaste , tilsamans är vi för alltid tilsamans som ni vet ..

    

<3

Av jeanette andersson - 13 december 2013 12:14

 

Av jeanette andersson - 13 december 2013 10:56

 

Denna dagen fyller vi med kärlek o med bak ... farmors underbara påg kommer med min älskade svärdotter o vän ... vi ska baka göra julgodis hela helgen .. 

Och även stå på loppis o sälja lite saker .. denna helgen blir i mys tecknet .. och fredagen den 13 e är ingen otursdag utan ännu en tur dag ... säkert många som är skrock fulla och kanske t.o.m gör dagen till en oturs dag ... men detta är en skrock ...det roligaste är att folk dras med i detta ... 

För mig kan det gå fel när som =) det är  ju trots allt det vi lär oss utav ...gör vi inga fel hur ska vi då veta vad som är rätt ?... 


Så gör även denna dagen till nåt underbart mina kära vänner / familj / läsare .. 

Njut den kommer inte igen , imorgon är en ny dag ... 

 

love to you all...  

Av jeanette andersson - 13 december 2013 10:01

 


Lucia dagen är idag , tända ljus o tåg finns överallt ...

Ljusen pryder hela staden , vad är det då för speciellt med denna dagen ? 

För alla borde varje dag lysa likadant , för varje dag är ju speciell tycker jag ..

Att få vakna upp känna att livet finns där , få krama sin familj ännu en dag ...

Vad är finare än det ? ljusen borde pryda varje dag lyftas lika högt o tradionellt som det gör just denna dag ...
Ge varme o sympati till de som fryser och knappt vet vilken dag det är ..

Samla saker som varmer gott &  mat till deras tunna ensamma kropp ... 

Varje dag borde få vara lycklig för alla ,för vi är ju alla lika värda .. 

Sänd en tanke o ge ett hopp skänk glädje för detta ger andra lite hopp...

 

    

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards