Angeldust

Alla inlägg den 10 december 2013

Av jeanette andersson - 10 december 2013 18:58

 



Frusen och kall behöver varme får jag hålla din hand? 

Tänk vad livet vore utan en kram , den som finns där utan ett endaste krav ...

Ett sätt att visa hur värdefull man är... bara på en sekund så har alla känslorna bubblat upp inom en ...

Denna söta lilla kram betyder massa för gammal som för  ung ...

Skänk en tanke till alla o en var , som står där frusen o ingen kärlek har ...

En kram kan vara allt dom begär , för att få känna den känslan dom är så värd ..

 

Att få finnas o dela med är nog det i alla fall finaste för mig ...

Så skänk all glädje o harmoni ge kärlek och rå om tänk på alla o va mån ...

En dag står man kanske själv utan nåt  , o vill bara att någon ska en  rå om ...

Tänk vad kärleken är värd utan den hade vi inte funnits här ...

 

"Skänk utav er varme o kärlek "

Av jeanette andersson - 10 december 2013 10:06

 


Vilken underbar dag vi hade med min älskade dotter igår , födelsedagen slutade med underbar sång . Detta kommer läggas upp under dagen tror jag det blir . Hon sjunger så underbart och gud så stolt mamma där stod o njöt .. 

Musik är värkligen livet den ger hela kroppen energi .Min dotter har tagit sig genom  svår skolgång med mobbning och ytfrysning .Detta har musiken läkt en del av , detta är absolut hennes liv .Jag älskar själv sjunga det gör kroppen glad ..Vet ju många sjunger i duschen o det är oxå en sak jag ofta gör hoppas ej grannarna hör hhihihi 


Min älskade dotter sjöng in 4 låtar en av dom är till mig o hennes äldsta bror , så otroligt den går rakt in i hjärtat o tårarna faller .. Han somäger studion sa igår .. shit så långt ner du kan sjunga han reste  sig tog sin gitarr  o sa det under fiss sjöng du .. inte ens Sanne Nilsson kunde detta i din ålder . Så otroligt glad gumman blev vilken grej ... underbart .. 


En stolt mamma somnade gott kan jag säga med musiken än i mina öron ...
Idag ska hennes underbara bröder och extra syster få lyssna på dessa underbara låtar .. vi var hemma så sent igår så dom hann ej ...  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards