Angeldust

Alla inlägg den 9 december 2013

Av jeanette andersson - 9 december 2013 15:13

 


Nu drar vi iväg på överaskningen för dottern ....hon vet inget men det är npågot hon kommer älska ....så firandet fortsätter ...detta ska bli så härligt .. synd bara min älskling inte kan vara  med o mina älskade söner , svärdotter o barn barn ... 

Men jag berättar vad som hände sen för er oxå innan vågar jag inte för dottern ska inte veta något o jag vet hur nyfiken hon är =) 
      

"Nu ska vi iväg fara till ett ställe som älskar  dig vänta bara...
Detta ska bli roligt minsann och du kommer undra var vi ska nånstans ....


Denna dagen börjar mörkna utanför men vi lyser upp den o drar ...

Med bilen i rätt riktning vi drar , o möter ditt öde just denna dag...

 

 

Av jeanette andersson - 9 december 2013 08:29

 


Min älskade lilla tös idag var det 17 år sen du kom ...

En gåva så stor i en längtande mammas famn ...

Familjen blev denna dagen komplett  med en liten dotter så söt ...

Dina bröder stolta o behandla dig väl , o envisheten växte i lilla dig ...

Du växte upp till en ängla lik själ med en röst som ryser i hela mig ..

Din röst fyller hjärta o kropp du har så mycket att ge o skänker alla så mycket hopp

Med kärlek varme o sång gör du livet lyckligt på en endaste gång ...

Mammas älskade lilla tös till kina du ska snart dra o det kommer nog bli gott tror jag ..

Sen fortsätter färden idag till en plats du inte än vet var den dig tar ...

Men lyckan fulländas denna dagen där , det kommer ta en stund denna lilla färd ..

 

Mamma älskar dig stort grattis min fina tös       

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards