Angeldust

Alla inlägg den 11 december 2013

Av jeanette andersson - 11 december 2013 20:21

 


Ångest vad gör du i min kropp , vill du ska lämna den  helst på en gång ...

Du är inte välkomen här , jag vill ha glädje inte dig alls nära mig ....

Min  levnads glada kropp tog du över och putta den bort ...

Men jag ska vinna över dig och efter den dan vill jag aldrig mer se dig ...

Att du försöker styra och bestämma över mitt liv , få tiden att stå fullkomligt still ...

I ditt våld o svarta sätt , vill jag inte du ska livnära dig på ett enda sätt...

Bort från min kropp lämna den nu på en gång ...

Jag ska ängna all min tid att lära mig att inte dig släppa in ...

Du har tagit mina andetag och fått dom att kvävas av allt annat än välbehag ...

Du har greppat om min hals gjort min älskade kropp stressad o i obehag ..

Men nu ska ditt stryp grepp bort , bort från denna egentligen levnads glada kropp ...

Jag har fått nog av dig så nu släpper du taget om mig ...

      

 

Av jeanette andersson - 11 december 2013 10:59

 

Julen en röd fin tid med glitter ljus  i alla hem ....

Tiden då alla barnen längtar till , paketen slås in ...

Alla stressar och far runt ,istället för ta det lite  lugnt ...

Julen ska vara fridfull och grann full av kärlek som håller en varm ...

Njuta av stakar som lyser så fint och träd fulla med lykter  där i ...

Känna snöns knak under din sko , känna kylan bita i tån din ...

Få åka släde är väl en dröm , i mörkret i skogens ljuvliga hem ...

Med bjällror och ljus få höra hästens galoperande ljud ...

Att få tillbringa denna ljuva tid med alla du älskar är en frid ... 

En lycka så sann njut av allt detta för denna ljuva tid är här ...

    

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards