Angeldust

Alla inlägg den 23 december 2013

Av jeanette andersson - 23 december 2013 14:06

 


Änglar vaka över oss alla o en var ...

Denna tiden sker så mycket i vår lilla värld ...

Många mister sina nära o kära , andra är sönder stressade o allt annat som tär ..

Vi behöver skydd från era vackra vingar , lägg dom över oss var med oss här ..

Jorden är förstörd på så många vis , vi behöver mer kärlek o sympati...

Änglar jag vet  att ni finns , guida oss på vägen så vi finner vår  frid  ...

Kärlek och era vingar runt oss , gör att kämpandet finner en extra glöd hos oss ...

Älskade änglar hjälp oss från sjukdom o orättvisor , ge oss ett värdigt liv o trygghet förståss ...Ber er vaka över oss , ge oss den stöd som bara ni kan ge oss ....  

 

 

Av jeanette andersson - 23 december 2013 09:40

 

Idag ska jag besöka mannen jag träffade på sjukhuset igen ...
Göra hans dag lite mer speciell ...

Ge en liten gåva med varme o kärlek nu till jul ..

Se så han får trots sjukdom en fridfull trevlig jul...

Ge alla lite varme och av all mat ni har kvar ..

Det finns de som behöver detta o de som fixar med detta varje dag ...

Tänk på de som sitter utan något nu , ge av dig själv o du kan äntligen pusta ut ..

Jag funderar på alla de som värre det har , o ger av mig själv o det gör en så glad ...

Hoppas detta nya år för med  sig nytt för alla o en var ...

En rättvisa i detta liv borde skapats redan idag ...

Bort med orättvisan o välj ett bra parti , så dom börjar sakta inse det ordet demokrati....




En riktigt god jul & gott nytt år kära ni   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards