Angeldust

Alla inlägg den 25 december 2013

Av jeanette andersson - 25 december 2013 12:17

 


I magins värld rider jag på den där ...

Travar fram så lätt o alla problemen är helt väck ...

Lyckan är total o all börda som lätta vingslag ...

Ingetting är svårt och endast en lyckotår i en enda lyckovåg ....

Tänk att få sväva nätt i all evighet ...

På denna underbara vita dröm häst ...

Känna vindens mjuka kram ,rida genom lyckan varje dag ...

Ta med alla på min färd , i denna underbara sagovärld ...

Min älskade familj ta min hand ,så rider vi ut i fjärran land ...  

 

Av jeanette andersson - 25 december 2013 10:00

 


Som en ängel ska jag vakta er så fint ... 

Hålla mina vingar runt er o vagga er så tryggt ...

Kommer aldrig lämna er sida någonsin ...

Min kärlek är för evigt o min kärlek så intensiv ....

Mitt lille barn barn ska vila tryggt ..

Med kärlek o farmors hjärta är oxå ditt ...

Jag ber för oss att vi ska få vara friska en dag ...

Och le åt livet som vi ska göra varje dag...

Min familj är det finaste som finns och där räknas så klart även gubben in ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards