Angeldust

Alla inlägg den 14 december 2013

Av jeanette andersson - 14 december 2013 19:39

 


Idag var det en loppis dag , 10-15.00 i halmstad ... jag vänninan o svärdottern sålde lite skit =) ... var inte såmycket folk men fan vad dom ska pruta jisses ... 

Om kläderna kosta 20 kr snygga hela o fina , ja då var det för dyrt .. sura gnälliga sa jag vi sänker inte mer så köp nån annan stans " vet jag är en jäkla bra försäljare hihihi ... 


Vilket fall som hade vi jäkligt roligt .. men jag tror jag fick den sämsta raggnings replik idag ... förbi kom två killar , varav den ene säger när han ser en resväska .._ ska du ut o resa? .. jag svarar nej inte än i alla fall ... sen svänger han på kroppen o säger -säljer du kallingar ? för jag har glömt mina hemma ... jag kontrar snnabbt med - nej men jag har jäkla mjuka byxor till försäljning som inte kräver några kallingar endå---


Ja jisses vilken typ hahahah ... men han skratta gott o gick =) Dagen fortsatte med en go middag med familjen : snitzel , pommes , hemma gjord kabtarell sås , sallad o grönsaker .. mumsigt =) 

sen gjorde vi andra peppar kaks huset för i år .. det första hamna i soperna efter all glasyr rann av .. jäkla mög .. men idag så fixa vi det .. stolta som attan hihihi 


Kvällen fortsätter nu med mys film o gott ... imorgon loppis igen sen ska vi baka och göra julgodis <3 .. kram alla   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards