Angeldust

Alla inlägg den 7 december 2013

Av jeanette andersson - 7 december 2013 11:31

 


Kärleken är den finaste vi har , den borde hägra och behandlas med välbehag ...

Vara rädda om varann visa massa trygghet och ge o ta av allt det fina som vi har ..

All orättvisa och oro i denna värld borde bli en lag att det ej får finnas kvar ..

Det inskaffas lagar hit o dit och pratas om rättvisans demokrati ...

Var finns denna lagen idag ? var det bara en av era röster som skulle dra ...

Ni manupulerar och går på , lovar och ökar era löner gång på gång ..

Maten är dyrare för varje dag , men varför höjs inte lönerna undrar då jag ? 

Denna värld som kunde byggas med kärlek o empati , är nu så mörk o det råder ingen lugn längre däri ...

Ni gör en vacker värld nerskkräpad o glömd , istället för ge kärlek så blommar den upp igen ...

Var är världen på väg , ge den kärlek och varme så den blir räddad igen ...

Blir orolig för mitt barn barn ska växa upp , i denna idyll kommer det inte bli nåt hopp...

Så vi andra får fylla denna jorden minsann med vår kärlek o vårda den o vara rädda om varann ..      

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards