Angeldust

Direktlänk till inlägg 9 maj 2014

gastric bypass

Av jeanette andersson - 9 maj 2014 12:56

 

Gastric bypass överallt ...

Operation som ska hjälpa fetman ...

Har själv tagit denna väg ...

Det var enda vägen sa läkaren ...

Sitter idag med en icke fungernade kropp så klart ...

Medecinerna tas inte upp , reagerar på biverkningarnas värsta utgång ...

Medeciner som är ett måste för dom inte tänker först ..

Struma och detta hör inte ihop , det visste dom redan då ...

Så varför leka med ens kropp ? nu är jag utan sköldkörtel ..

Mökrets baksida fick jag genomlida ...

Sitter här nu med en ämnesomsättning på noll ...

Levaxinet gör du inte kan gå ner ett endaste mått ..

Var smal ett år tills ni fick operera  mig om...

Nu sitter jag med övervikt och en sjuk kropp ..

Som  ingen medecin ens fungerar på....

Värre värk än någonsin , och en massa ångest för alla missstagen ..

De ni gett mig , för att inte sköta de ni borde innan ni opererar en ..

Jag kommer kräva om operation , skiter i vad ni säger endå..

Min medecin måste tas upp , annars lever jag farligt och det blir ert påhopp ..

Ge mig rätt till normalt liv , jag kommer inte sluta från jag får ett ja ..

Nu är det färdig lekt med mig ,sjukvården ni måste skärpa er ...

Ser en massa opererades bilder på deras nya kropp ....

Lyckliga säger dom men var finns deras hopp?

Ögonen matta , blek hy ingen glädje som syns där ..

Endå grattas det så , men vem ska berätta att operationen satt sina spår?...

Åldern syns rejält på en del , de glömmer äta nyttigt och vill bara gå ner ...

Skukdomarna ökar , man blir inte lyckligare av att gå ner men att lyckas ...

Hjärtat sköter lyckan ,  och en frisk kropp ...

Näringsbrister och dropp blir mångas sista hopp ...

Smärtande magar och dumpingar ...

Där hjärtat får jobba extra och det tär ...

Dumpingarnas bakgrund är skum ...

Det ska komma om du äter sött eller för fort ..

Men de kommer på vissa alltid , och detta är ett mörker som oxå göms i vård garantin ...

Tänk er för , ni säger ni kan inte lyckas endå ...

Men att gå ner tio kilo eller mer ...

Innan du får operationen visar ju de ...

Du kan fortsätt att kämpa utan denna kirurgi ..

Låt de som har svår fetma och socker få chansen till det ...

Vi andra klarar det endå , med rätt inställning  och hjälp från andra förståss ..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards