Angeldust

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av jeanette andersson - 20 maj 2014 18:24

 

Magi sker om du släpper in ....

Magi kan du skapa om du tillåter det ...

Magiska stunder av lycka ber jag dig ...

Ser mina älskade barn med magi varje dag ...

Mitt älskade barn barn magiska utvecklingsfas ,,

Ser in i magins ögon när jag tittar på dom...

Denna kärlek är evighets lång ...

Lycka av kärlek blandad med magi ..

Detta är min älskade familj för mig ...

Lyckan finns där ute för att finna frid ..

Sjukdoms bilden ska sakta suddas ut ...

Livet ska få en vändning och lyckan stå för dörrn ..

Detta är magi som skapas utav  dig ....

Du är magisk jeanette och en helt underbar tjej=) hihihi  

 

   



Av jeanette andersson - 20 maj 2014 10:12

 

Musiken healar nästan allting ...

Musiken är lycka för kroppen din ...

Sjung ofta och läk den ...

Lyssna och njut den ger dig styrkan åter igen ..

Musik finns hela ditt liv ...

Den dagen du blir till , hör du musiken ljuda där långt inne i ...

Du hör mammas sång klinga så fint , pappas ord smeka din kind ..

Musiken finns den dagen du får komma ut ..

Den minns du sen du låg där varmt inne i ..

Sångerna som spelades då ...

Ligger dig varmt om hjärtat och du känner trygghetens vrå...

Musiken healar hela din kropp ...

Den ger näring åt de hopp du trodde var gått ...

Musiken är en styrka och kraft ...

Den ger dig av de du inte trodde fanns ..

Att sjunga när du mår som sämst ...

Eller varför inte när du mår som bäst ...

Den ger dig kraft på alla möjliga sätt ...

Och lyfter din själ till stjärnorna så lätt ...

Musiken är den första du hör på vår jord ...

Den bygger upp själen från topp till tå ....  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards