Angeldust

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av jeanette andersson - 26 maj 2014 10:22

 

Puls på 137 kroppen skakar och andningen svår ...

Detta är vad du gör med min kropp ...

Skadar den och stressar den upp ...

Jag vill få dig ur mig , men tyvärr sitter jag fast med dig ..

Jag ska kämpa mig bort till de som är bra ..

Så  fort kroppen får mänsklig hjälp ska det bli ändring på den....

Någon som fattar ska jag leta upp ..

För min kropp vill ha hjälpen innan den faller ihop ...'

Du är i min kropp , ett helvetes  gift och jag har fått nog ..

Ge mig ett värdigt liv och en annan bra medecin ..

Läkarna får fan vakna upp , se vad detta skit gör med vårans kropp ...

Jag är trött på er nochalans och okunnighetens arogans ...

Jag vill bli frisk nu ,och njuta av mina kära inte vara som nu ...

Jag tänker ro detta i land och inte sluta anmäla vad ni håller på med för jag är så trött på det här...

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards