Angeldust

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av jeanette andersson - 1 maj 2014 17:19

 

Att se dig , ta  upp dig och inta dig är rena helvetet för mig ...

Du är min värsta ovänn , mitt hemskaste öde och den största börda som mig hänt..

Jag känner hur min kropp stretar emot ,får chocken efter bara en liten stund ..

Du paralyserar den,stoppar andningen , du gör pulsen illa varje gång jag tar den ...

Jag får smärta i min kropp , och lung kapaciteten finns inte det är totalt stopp ...

Huvudvärken är obotlig ,den skapas av dig ditt lilla  tablett svin ...

Ständig depression , ångest och livslust på noll ...

Det är biverkningen med detta dom tvingar i oss ....

Härliga fucking bestämmelser , för att dom slutat med det bästa och endast kammat hem noll ..

Sluta med medecin som var naturlig  och bra , bytas ut till en helvetes medecin som gör oss sjukare var dag ...

Allt handlar om deras ekonomi ? pyttsan det stämmer inte ens de ..

Deras koppling till läkemedels industrin gör oss mer och mer beroende av deras jäkla skit ...

Jag vill inte känna vad denna tablett gör ,  i min kropp som inte ens orkar gå upp ..

Dessa biverkningar vi får .borde stämma skiten av er alla som ordinerat det ...

Men istället sitter ni på er jäkla bak ,skriver ut dom trots tårarna gett sig till svars ..

Ledsna rädda  själar får gå hem , inta detta helvetes medel igen ...

Vad tänker ni på ? ville ni inte se oss jobba då?

Massa bråk och fule knep ,försäkrings kassans jagande ...

Men fatta då , gör oss friska och ge oss rätt vård ..

Annars kommer vi inte iväg ,för kroppen den orkar inte de....

Vi ligger och vad gör ni ? jo sparkar oss längre ner för motståndet fixar inte ni ...

Ge oss rätt till rätt medecin ,ni har förgiftat oss och vi behöver rensas ur ...

 

 

 

To see you , take you up and take you is pure hell for me ...
You are my worst ovänn , my most terrible destiny and the biggest burden me happened ..
I can feel my body tense up , gets shock after just a little while ..
You paralyzes it, stop breathing , you do pulse bad every time I take the ...
I get pain in my body, and lung capacity are not be totally stopped ...
The headache is incurable, it is created by you your little tablet swine ...
Constant depression, anxiety and lust for life at zero ...
There is side effect of this judgment forcing in us ....
Beautiful fucking rules , because they ended up with the best and only scooped zero ..
Stop with the puffer that was natural and good, replaced a hell of medecine that makes us sicker by the day ...
It's all about their finances? pyttsan that's not even the ..
Their connection to the pharmaceutical industry makes us more and more dependent on their piece of shit ...
I do not know what this tablet does, in my body that are not even bothered to go up ..
These reactions we get. Should sue the shit of all of you who told you ...
But instead you sit on your damn back , writes them out despite the tears made themselves accountable ..
Sorry save souls get to go home, take this fucking means again ...
What are you thinking ? did not you watch us work , then?
Mass brawl and the ugly tricks , insurance fund chasing ...
But take the time, make us healthy and give us the right care ..
Otherwise, we will not go away , for the body it can not take the ....
We're located and what are you doing? jo kicks us further down the resistance does not fix you ...
Give us the right to correct health care, you have poisoned us and we need to be cleared out ...


 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards