Angeldust

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av jeanette andersson - 3 maj 2014 19:04

 

Tänk vad åren går ,  tycker inte det var längesen du lärde dig gå....

Idag är du 26 år och mammas förstfödde älskade son  ....

Denna dag var den där dagen en mamma fasat för ett tag ...

Du skulle lämna detta hem för att starta helt själv....

Känslorna är många , tyvärr väldigt tunga ...

Vill ju vara glad för er skull denna dag ...

Men det är så svårt när tårarna satte fart ...

Saknaden är grym den har byggt bo inne i mor ,,,,

Det ekar här totalt , ditt rum är så tomt och så kallt ...

Saknar dina steg som du tog var timme ...

Kom in och fråga hur det var, sen ner och tog dig lite luft ett tag ,,,

Morgon pigg kunde du va , speciellt när du bakis var ...

Dina snarkningar och natt prat , skratt som fyllde hela vår bostad ...

Tyst och så tomt , saknar er så det gör ont i min kropp o själ ...

Saknar toa rullarna som du fyllde med papper varje dag ...

Saknar t.o.m din dåliga roliga tarm ....

Tänker tbx på att vi höll på dö både du och jag ....

Svår havandskaps förgiftning höll på ta vårt liv , men morfar körde snabbt akut ...

'Och vi kämpade oss fram , det  har vi gjort sen den dan ....



Inget har vatt lätt , men vi har haft kärleken ...

Det är det bästa  som finns och den finns för alltid i vårt liv ...

Denna dag har minnena ploppat upp mycket sen du var barn ...

Åren har fladdrat förbi , jag har lipat som en sill ...

Men stolt mamma är jag , som fått ha dig hemma hos mig är helt underbart ...

Nu önskar jag dig och din lilla familj ,lycka och kärlek i ert nya hem...

Mamma finns alltid kvar för er , hur närma som helst trots avståndet ...

Är stolt mamma farmor och svärmor , lyckan är kärleken till alla er ...

Idag du flyttat ut , men i mitt hjärta bor du för alltid kvar tätt intill ...

Denna dag är tuff men en mamma glädjs med ens barn endå ....

Älskar dig så     

 

Sandra min älskade svärdotter du kom in i vårt liv ....

Förgyllde det med ditt goa sätt och kärleken ...

Sonen min fick den bästa tjej nånsin ...

Världens bästa present , när du blev gravid och födde vårt mirakel ...

Du är så saknad precis som han , och tomheten är stor minsann ..

Din lilla kropp fyllde upp massa i vårt hem, och svärmor  saknar dig som in i...

Finns alltid här för dig/ er så lätt blir ni minsann inte av med mig =) hihi 
Älskar dig min goa tös , och lämnar aldrig din sida det tror jag du vet ...

Lycka till i ert nya bo , fyll med lycka och kärlek och låt den få gro ....    

 

Här är prinsen ...tack för jag fick ha han i denna tunga dan ...

Vi älskar er sååååå <3

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards