Angeldust

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av jeanette andersson - 15 maj 2014 21:34

 

Tänk att här sitter man uppkopplad från kl två..

Hjärtmaskinen ett dygn känns  inte helt ok..

Levaxinets biverkningar är det här ...

Pulsen jagas o smärtorna kommer av det där ..

Att inte vi får rätt på detta här ..

Levaxin ger ingen hjälp bara en massa jäkla besvär ..

Jag hade inte dessa problem innan de höjde det ..

Tog min sköld körtel och lämna mig med en helvetes medecin som stöd för den  ,,

Håller jag upp en dag är pulsen så snäll och jag slipper stress  ..

Så fort den kommer in är det kört , och pulsen triggas upp ...

Vad är det för idioti , att låta folk lida istället för ge naturlig medecin? 

Detta gör illa vår kropp , fler och fler får hjärtflimmer och andra hjärt problem förståss ...

Ska det vara så här ? vi måste få rätten till rädda vår kropp ..

Innan ni förstört den helt och vi inte orkar upp ...

Sluta ge oss gift , den är farlig och vi vill ha vårt friska liv ....

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards