Angeldust

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av jeanette andersson - 5 maj 2014 19:25

 

Idag har du nässlat dig fast ...

Tryckt ner mig helt gjort min dag till helvetet själv ...

Jag skulle bara njuta av mitt älskade barn barn ...

Leka och busa och mysa ...

Istället fick jag kämpa på samma gång ,med ett helvetes mående gång på gång ..

Vad fan är det för liv , att få lida och kämpa som ett svin ...

Detta är inte ens normalt , detta måendet är  fan bara brutalt ...

Se sina barn få se en så , är ett lidande bara de ovan på...

Var är den där glada roliga mor ? nu är det bara sjukdomar som gror ...

Vill att mina barn ska få tbx sin glada mor , mitt barn barn en glad farmor ...

Jag vill glädjas åt mitt liv , se dom glädjas utifrån mig ...

Lära dom tryggheten finns här kvar , och glädjen ljudas varendaste dag ...

Vill rensa min kropp från detta skit , den där medecinen levaxin ..

Men kroppen tillåter inget mer , så vågar inte mixtra och trilla för de ...

Helvetes sköld körtel sjukdomar är vad det är , detta är en  av kvinnornas viktigaste del...

Ser många operera sina bort , blir ledsen för detta gjorde mig så ...

Vill inte nån ska må som jag , men jag måste finna ett sätt att få må lite bättre snart ...

Jag vill ha glädjen tbx , bli den där som jag tidigare var ...


Today you nässlat you hooked ...
Pressed me totally made my day to hell itself ...
I would just enjoy my dear children ...
Around and play and cuddle ...
Instead I had to fight at the same time , with one hell of a mood again and again ..
What the hell kind of life, to suffer and fight like a pig ...
This is not even normal, this måendet is hell just brutal ...
See their kids to see such , is a suffering only those above the ...
Where is that happy fun mother ? now it's only diseases that sprout ...
Want my children to have tbx his happy mother , my child children a happy grandmother ...
I want to enjoy my life , make them rejoice based on me ...
Teach them safety is here left , and the joy voiced Every single day ...
Want to clean my body from this shit , that medecinen Levaxin ..
But the body does not allow any more, so do not dare tinker and fall of the ...
Son of thyroid diseases is what it is, this is one of the women most important part ...
Seeing many operate their back, is sad this made me so ...
Do not want anybody to feel like me, but I must find a way to get feel a little better soon ...
I want the joy tbx , get it there as I was ...





Av jeanette andersson - 5 maj 2014 13:33

 

Nu har du funnit mig igen jag tänker ej dras ner utav dig mer ...

Du är ett avlsutat kapitel , jag måste få känna friheten ...

Denna hemska känsla jag har vill jag ska lämna mig redan idag ...

Vakna upp och kände mig ledsen , trött på dig  du är värsta pesten ...

Låt mig va, vill inte ta mer levaxin den bara tär ...

Lämna min kropp ge den lycka och lite hopp ...

Mår illa och är arg du gör ingen nytta du bara förstör ...

Denna sjukdom kan ingen förstå ,om du inte själv varit där förståss ...

Vissa dagar kan du inte ens gå upp ,andra orkar du nån timme eller så ...

Jag ska ha tbx mitt liv för jag kämpar verkligen som ett svin ,,,,

Ger upp läkarnas medecin och tar själv snart på eget insiativ ...

Vi kan inte gå och få höra hur bra proven är när vi mår så här ...

Ni får lyssna på vår kropp , det är inte ni som andas och vet hur den mår ..

All smärta och panik hur kan ni bara skita i de?....

Det kan inte ni det är vi som lider med denna jäkla skit ..

Det är som att inget i kroppen fungerar alls , alla organen läggs ner en efter en ..

Trött på sjukdom och vård ,era medeciner funkar ju inte endå ....

Fler och fler liv sätts på spel , Ni leker med våra kroppar medan vi ropar hjälp !!!

Helvetes sjukdom och vård , vakna nu upp nån jävla gång ...

 

Nu har du funnit mig igen jag tänker ej dras ner utav dig mer ...


Du är ett avlsutat kapitel , jag måste få känna friheten ...


Denna hemska känsla jag har vill jag ska lämna mig redan idag ...


Vakna upp och kände mig ledsen , trött på dig  du är värsta pesten ...


Låt mig va, vill inte ta mer levaxin den bara tär ...


Lämna min kropp ge den lycka och lite hopp ...


Mår illa och är arg du gör ingen nytta du bara förstör ...


Denna sjukdom kan ingen förstå ,om du inte själv varit där förståss ...


Vissa dagar kan du inte ens gå upp ,andra orkar du nån timme eller så ...


Jag ska ha tbx mitt liv för jag kämpar verkligen som ett svin ,,,,


Ger upp läkarnas medecin och tar själv snart på eget insiativ ...


Vi kan inte gå och få höra hur bra proven är när vi mår så här ...


Ni får lyssna på vår kropp , det är inte ni som andas och vet hur den mår ..


All smärta och panik hur kan ni bara skita i de?....


Det kan inte ni det är vi som lider med denna jäkla skit ..


Det är som att inget i kroppen fungerar alls , alla organen läggs ner en efter en ..


Trött på sjukdom och vård ,era medeciner funkar ju inte endå ....


Fler och fler liv sätts på spel , Ni leker med våra kroppar medan vi ropar hjälp !!!


Helvetes sjukdom och vård , vakna nu upp nån jävla gång ...

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards