Angeldust

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av jeanette andersson - 6 maj 2014 20:32

  Mörkret är du men jag letar efter ljuset ännu ...

Du ska inte få sänka mig , trots tusen sjuka biverkningar ....

Yrslen tar tag om min kropp , nackvärken och känslan av att va ständigt full ...

Känner mig som på en annan planet , där jag är nåt jag inte ens vet ...

Jag ska finna en  väg ut , med hälso och unika knep ...

Mig ska du inte få sänka mer , och min tro på läkarna finns inte mer ...

Jag måste göra mig själv frisk minsann, annars är det = kört har jag fattat av allt det här  ..

Denna känsla av sjukdom är katastrof , vill inte nån  skulle få må så ens för en kort stund ...

Den tär och förstör , men de sekunder jag får mellan de ,ger jag min kärlek till min älskade familj ...

Skrattet är ett eko idag , förr skrattade jag mest varendaste dag ...

Lyckan var alltid total , trots motgångar så var jag alltid så glad ...

Mina älskade föräldrar undrade så , hur jag alltid hade ett leende det kunde dom inte förstå ...

När dom ser mig från himmlens sprickor , är det deras frustation och tårar jag känner då ....

Dom måste sakna sin flicka , med glädje och livslusten som jag hade då ...

Jag tänker ej följa läkarnas idioti nåt mer ...

Det är de som gör mig sjuk , plus alla gånger jag bara puttats ut ..

Förnedring är deras moral , men detta ska jag aldrig ens uppleva mer jag svär ..

Får bli min egen mästare , känna trygghetens fäste igen ...

Gör som jag , ta tag i ditt liv ensam redan idag ...

Det är den enda rättta chansen vi har i denna sjuka sjukvårds  värld ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards