Angeldust

Alla inlägg den 7 maj 2014

<3

Av jeanette andersson - 7 maj 2014 17:55

 

Om där bara fanns en trappa upp ...

Skulle jag klättrat upp och tatt er i min famn ...

Saknaden är så stark , önska så ni fanns här ...

Tänker på er varje dag , trodde såren skulle läka snart ...

Många år har gått men för mig känns det som igår ...

Kan höra pappas glada skratt , alla bus han satt ...

Mammas ord som jag då inte förstod ..

Men idag är en lärdom så stark ....

Min ängla dotters lukt, trots hon lämnade så fort ...

All släkt som gett sig av , ni är oxå saknade var dag ...

Mina vänner som lämnat in  alldeles för tidigt ...

Dessa smärtor och saknad är hemsk ,men jag vet ni har det bäst ...

Men vi har saknaden kvar , ensamheten den tär ..

Undran hur ni har , och om ni väntar på oss en dag...

Vissa föds ju om , andra vill vara kvar längre endå ..

Har ju kontakt med  andras nära och kära ,men varför är det svårare nå er det undrar jag ju här ...

Älskar er så tänker på er och hoppas ni finns med ...

Har ju sett er då o då , fått små söta gulliga spår ...

Av jeanette andersson - 7 maj 2014 17:24

 

Musik är healande för kropp och själ ...

Musiken smeker ditt inre och läker den ...

Jag har turen med en musikalisk älskad familj ..

Sjunger gärna själv oxå när orken finns ....

Healande krafter vet jag är bra , healare föddes jag ju till att va ...

Hjälper folk med reading , healing och djur kommunikation ...

Älskar dessa gåvor när inte tröttheten slår in ....

Hade jag inte läkt mig själv på något plan , hade jag inte ens vatt där jag är idag ..

Att kontakta deras nära och kära som har gått bort ...

Ger mig så mycket glädje och ro i min kropp ..

Sakna någon man inte kan träffa igen , då behövs mina kunskaper och orken ...

Jag slutar aldrig kämpa för andra och mig själv ..

För lyckan finns för alla trots det kan vara svårt finna den ...

Idag har jag gjort reading och djurkommunikation ....

Blir så glad med nöjda kunder att jag känner mig värdig och grym bra ...

Lyckan få hjälpa  trots jag mår så här , varmer hjärtat och jag blir så glad ...

Detta är ju det jag föddes för ...

Det enda jobb jag kommer leva för ...

Förutom böckerna jag skriver förståss ..

Detta är en del av mitt öde och det glädjs jag åt ....  

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards