Angeldust

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av jeanette andersson - 2 maj 2014 17:41

 

Tiden är greppad & jag är fångad ...

Av djävulens hand och helvetets land ...

Försöker komma loss men greppet är starkare än nåns ...

Du kan inte fly din rädsla är här inkapslad nu ...

Ser mitt liv därinnefrån ,vill släppas ut försöker finna min väg ut ..

Tar på bubblan jag stängts in  , glödhet utan nån ljusning . ...

Djävulens hand är läkarvårdens arogans ...

Bubblan jag stängts  in i är utanför all tolerans ....

Jag vill komma ut, min kämpeglöd är på väg att brinna ut ....

Släpp ditt grepp djävulens verk har du gett ...

Du skitar ner min själ , tar bort allt jag älskade ....

Gör mig fången här för jag måste förtära dig ....

Helvetet finns där du är i allas kropp och själ ....

Du gör livet från ljust till mörkt , du tar bort näringen till min kropp ....

Släpp ut mig nu , vill se ljuset intill min hud ...

Vill veta vad du har inom den skarv du bär ...

Delar dig för reda ut dagens yrsel det är fan absurt ...

Spelar ingen roll om jag tar en smula eller nåt ...

Mår lika skit endå , kroppen vill inte och strajkar gång på gång ...

Vad finns i dig? som gör kropparna så sjuka att vi inte kan leva med eller utan dig ..

 

 

 

Time is gripped and I'm caught ...
Of the devil's hand and hell country ...
Trying to break free but the grip is stronger than somebody's ...
You can not escape your fear is encapsulated here now ...
Does my life därinnefrån , would be placed trying to find my way out ..
Taking on the bubble , I turned in, red-hot , but somebody brightening . ...
Devil's Hand is medical care arogans ...
The bubble I turned into is beyond all tolerance ....
I want to get out, my fighter glow is about to burn out ....
Release your grip devil have you given ...
You craps down my soul , take away everything I loved ....
Makes me prisoner here I must consume you ....
Hell is where you are in everyone's mind and body ....
You make life from light to dark , you remove nutrients to my body ....
Let me out now , want to see the light next to my skin ...
Want to know what in the seam you are wearing ...
Parts you find out today dizziness it is damn ridiculous ...
Does not matter if I take a little bit or something ...
Feeling like shit endå , the body does not want to and strajkar again and again ...
What 's up ? making bodies so sick that we can not live with or without you


Av jeanette andersson - 2 maj 2014 11:54

 

Skit åter skit huvudvärken är grym och jag mår skit ...

Kan inte gå kan inte stå ..helvetes jävla medecin skit ...

Beroende av dig för läkarnas jävla fel ...

Operera bort en av de viktigaste del och inte kunna något efter de ?

Ni har fan förstört mitt liv och anmälningarna mot er trillar in ...

Säkra som fan trots det är ni .. jag skulle vilja veta var fan rättvisan finns ...

Jäkla idioti att låta oss gå så här och bara må skit ....

Jäkla helvetes levaxin ,låt biverkningarna nå ut skydda inte detta jävelskap hör ni?

Vi anmäler biverkningar varje dag ,inte en enda står med som vi känt av?

Hur kan det få fortskrida  så här? ,ska  vi inte ha rätten  att få må bra ?

Dax att vakna upp ,hjälpa oss få rätt bot ...

Sluta blanda ihop , operationer som ej hör ihop ...

Fan är så jäkla arg , tänker fan inte må så här ...

lever som jag vore död ,först var det på insidan men nu även utanför ..

Ser någon annan framför mig , i speglen är det inte mig ..

Denna trötta vita framför mig ,med ögon så svullna och orken slut är inte okej ..

Var finns jag ? ni har gett mig en drog jag ej klarar av ...

Levaxinet är dess namn , fy fan för må så här...

 

Crap crap again headache is cruel and I feel crappy ...
Can not go can not stand .. my fucking puffer shit ...
Dependent on you for physicians damn fault ...
Surgery to remove one of the main part and do not have to know anything after the ?
You've fucking ruined my life and notifications against you fall into ...
Confident as hell even though it is you .. I would like to know where the hell is the justice ...
Damn idiocy to let us go like this and just feel crappy ....
Freaking hell Levaxin , let adverse reach protect not this mischief do you hear ?
We report side effects every day , not one stands with which we are known by ?
How can it be allowed to proceed like this? , should we not have the right to be feeling good ?
Time to wake up, to help us get the right cure ...
Stop confusing , operations that do not belong together ...
Shit is so damn angry , thinking not fucking feel like this ...
live like I was dead , at first it was on the inside but now outside ..
Seeing someone else in front of me , in the mirror , it is not me ..
This tired white in front of me , with eyes so swollen and drier end is not okay ..
Where am I ? you've given me a drug I can not meet the ...
Levaxinet is its name , to hell for feeling like this ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards