Angeldust

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av jeanette andersson - 22 maj 2014 17:57

 

Livet är en kamp , det handlar om att överleva ...

Den svagaste ska man lyfta , stötta och finnas för ...

Inte glömma , trampa på , och hoppa över ...

Livet är en resa så tuff men ska endå vara underbar ...

Att minnas få uppleva är en gåva så stor ...

Att få bilda familj är den största lyckan en människa kan få ..

Jag är lycklig för allt det där ...

Och ser det som en otrolig resa men så fel stig ibland ..

Där är jag nu kämpar som en gnu ...

Lidandet tar över men jag ska vinna vadet ...

Är en av dom som lämnats åt sidan ..

Där de inte bryr sig om detta lidande ...

Läkarmissar och fel bedömningar ..

Anmälningar som inte nås fram ..

Detta är en börda och sjuk ironi ..

En förändring behövs komma nu ..

Låt våra röster bli ett , kämpar vi ihop så når vi dit ..

 

Av jeanette andersson - 22 maj 2014 15:06

 

Låt mig få ro låt mig få lugn ...

Du ger stress och inte en lugn stund ...

Vill få ur dig ur min kropp ..

Vill rensa alla celler, på de du gjort oreda med ....

Du är en syntetisk omöjlighet ...

Jag känner bara hat och mer & mer vekhet ...

Du tar dig runt ,och på en liten stund är det kaos i min kropp ...

Du ger mig yrsel och domningar , obehag och kallsvettningar ....

Du stöttas av läkar nötter var dag ...

Men dom borde krävas att ta dig i sin kropp ett tag ...

Deras okunnighet är ta mig fan det värsta jag sett ...

Vi kan mer än dom , trots inga läkarexamen som dom nog fått ...

Jag tänker inte viga mitt liv åt dig ...

Inte heller rasera mitt liv för nåt som dig ,,,

Söker dyr hjälp just nu , ber att detta ger mig ett värdigt liv till slut ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards