Angeldust

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av jeanette andersson - 11 maj 2014 20:24

 

Idag är en sån dag som jag hatar dig ...

Du har förstört min kropp så mycket , jag vill inte ens se dig ..

Jag lever i en fucking bubbla av skit ...

Måendet är värre än att jag skulle bo i en jävla hundskit ...

Du stinker värdelöst av  förstörelse  och arogans ...

Du är ta mig fan det värsta jag behövt att inta nånstans ..

Jag skakar och stress nivån blir till max ...

Jag har sån tyngd i huvudet och ser inte nåt alls ...

Suddiga bilder och en tyngd jag ej klarar  av ...

Nackpartiet gör ondare och stelheten förstör ..

Du är helvetet i mitt liv , ditt jävla skit levaxin ..

Du förgör och går på....

Du sänker min kropp varje gång ...

Jag tänker snart ge upp detta här ...

För ingen ska behöva må så här...

Levaxin ska slängas i väg ...

Och nåt nytt ska jag finna minskäl ...

Gjort ny anmälan denna dag ...

Läkemedles verket när fan ska våra frågor ge ett  svar?

När ska biverkningarnas baksida komma ut ?

När ska ni fatta hur sjuka vi blir av detta jäkla levaxin?

Ta själv det och prova er karaktär ...

Ni hade vatt första besökare på akutpsyk jag svär ....

Ni bryr er inte om oss , bara ni säljer er jäkla medecin ..

Vakna upp nångång , vi är för många för bara glömmas bort ...

Ni får in anmälningar varje dag , var hamnar dessa undrar faktiskt jag? 

Varför får inte lidandet ett slut `?

Ska ni samla oss och andvända oss som försöks djur?

  

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards